🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28771.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت ردمی نوت7 در فضا [تماشا کنید]

در سال های اخیر از روش های عجیب وجالبی برای بررسی میزان مقاومت گجت ها استفاده می شود و حالا نوبت به تست مقاومت ردمی نوت ۷ در فضا و دمای فوق العاده پایین رسیده ...

در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - سال های اخیر از روش های عجیب وجالبی برای بررسی میزان مقاومت گجت ها استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می شود و حالا نوبت به تست مقاومت ردمی نوت ۷ در فضا و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دمای فوق العاده پایین رسیده که ظاهرا با سربلندی گوشی شیائومی همراه بوده است.

این اولین بار نیست که یک تکنولوژی برای تست مقاومت به فضا فرستاده می شود. پیشتر گوپرو و تعدادی دیگر از دستگاه ها به وسیله یک بالون به فضا فرستاده شدند اما این اولین باریست که این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - آزمایش روی یک گوشی شیائومی انجام می شود.

در این تست ردمی نوت 7 حتی توانست در ارتفاع 31 کیلومتری سطح زمین عکس هایی بگیرد که بعدا اکانت رسمی شیائومی در توییتر آن ها را منتشر کرد. این عکس ها در واقع نشان می دهند که این گوشی توانسته دمای منفی 58 درجه سانتیگراد را تحمل کرده و عملکرد خود را در آن شرایط حفظ کند. نتایج تست اینطور نشان می دهند که دمای داخلی این تلفن در هنگام عکس برداری فقط 4 درجه سانتیگراد بوده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان

نهایتا بالون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - حامل ردمی نوت 7 در ارتفاع 35 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کیلومتری و تحت فشار محیطی 1 کیلوپاسکال منفجر شد و تجهیزات به سمت زمین سقوط کرد و با چتر بر روی زمین فرود آمد. تحمل سقوط از چنین ارتفاعی بخش دیگری از عملکرد شگفت انگیز این اسمارت فون در آزمایش بود.

ردمی نوت 7 طی این آزمایش کمی بعد از گرفتن عکس ها خاموش شد اما محققان دوباره آن را روشن کردند و این گوشی در ادامه مسیر نیز توانست به عملکرد عادی خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone