🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16258.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هایسنس از اولین موبایل 5G دنیا با نمایشگر E-ink رونمایی کرد

هایسنس معمولا به واسطه تلویزیون‌های هوشمندی که به بازار عرضه کرده، شناخته می‌شود؛ اما این شرکت در کنار تلویزیون در زمینه‌ گوشی هم دستی بر آتش دارد و حالا موبایلی منحصر به فرد معرفی کرده ...

هایسنس معمولا به واسطه تلویزیون‌های هوشمندی که به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - بازار عرضه کرده، شناخته می‌شود؛ اما این شرکت در کنار تلویزیون در زمینه‌ گوشی هم دستی بر آتش دارد و حالا موبایلی منحصر به فرد معرفی کرده است.

این دستگاه که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - هایسنس A7 5G نام دارد، نخستین موبایل مجهز به نمایشگر «E-ink» در جهان است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی 305 دلاری به صورت انحصاری در بازار چین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سری A هایسنس به واسطه نمایشگر E-ink  معروف هستند. اوایل سال جاری، این شرکت اولین گوشی‌های هوشمند با نمایشگر E-ink رنگی را با نام‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - هایسنس A5C، هایسنس A5 پرو و هایسنس A5 پرو CC به بازار کرده بود که علی‌رغم بهره‌مندی از نمایشگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - جدید، قابلیت اتصال به شبکه 5G نداشتند.

هایسنس A7 5G از نمایشگر 6.7 اینچی E-ink سیاه و سفید با تراکم 300 ppi بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - تایگر T7510 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - UNISOC است که پیشتر در گوشی دیگری از این شرکت با نام هایسنس F50 5G به کار برده شده است.

گوشی هوشمند جدید از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد و برخلاف اکثر موبایل‌های فعلی بازار دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از DAC صوتی AK4377AECB  با پشتیبانی از Hi-Res Audio - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - است.

در پنل پشتی دستگاه، دوربین تکی به همراه فلش LED و حسگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - اثرانگشت خازنی قرار دارد. در لبه سمت راست گوشی کلیدهای کنترل صدا و پاور جای گرفته و در سمت چپ بدنه گوشی نیز کلید AI قرار داده شده است که می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - می‌توان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - به دوربین سلفی با پشتیبانی از فیس آنلاک مبتنی بر هوش مصنوعی،‌ اسپیکر سوپر لاینر، نرخ بروزرسانی پویا و ثابت (688، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس - 364، 174 و 136 میلی‌ثانیه) و رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۰ اشاره کرد. گفتنی است هایسنس A7 5G با باتری 4770 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع 18 واتی به بازار عرضه می‌شود.

- تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone