🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16263.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از نسخه «تام فورد» گوشی اوپو ایکس با نمایشگر گسترش‌پذیر

چندین ماه پیش شاهد ثبت پتنت یک گوشی کشویی با نمایشگر گسترش‌پذیر از سوی اوپو بودیم و حالا تصاویری از نسخه «تام فورد» این گوشی با نام اوپو ایکس منتشر شده است. سال آینده میلادی ...

چندین ماه پیش شاهد ثبت پتنت یک گوشی کشویی با نمایشگر گسترش‌پذیر از سوی اوپو بودیم و حالا تصاویری از نسخه «تام فورد» این گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - با نام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - اوپو ایکس منتشر شده است.

سال آینده میلادی احتمالا با نسل جدید گوشی‌ها با نمایشگر انعطاف پذیر، گسترش‌پذیر و رول‌ شونده روبه‌رو خواهیم شد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - اوپو که چندین ماه پیش از گوشی مفهومی X 2021 با نمایشگر رول شونده رونمایی کرد، حالا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - ظاهرا در حال توسعه یک دستگاه منحصر به فرد دیگر است.

این گوشی هوشمند که اوپو ایکس نام دارد، از طراحی کشویی بهره می‌برد و دارای نمایشگر گسترش‌پذیر است. زمانی که کاربر این دستگاه را به صورت عمودی باز کند، به ۸۰ درصد فضای بیشتری دسترسی پیدا خواهد کرد.

طبق تصاویری که از نسخه تام فورد این گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر منتشر شده، روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه قرار دارد. زیر ماژول دوربین عبارت «نسخه تام فورد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - اوپو ایکس - طراحی شده برای کانسپت شکیرا» به چشم می‌خورد و فلاش دوربین هم در کنار آخرین حرف نام طراح قرار دارد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان

نمایشگر این گوشی هوشمند فاقد برش یا حفره برای میزبانی دوربین سلفی است، بنابراین اوپو ایکس احتمالا از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که ناحیه خاکستری رنگ روی پنل پشتی نمایشگر دوم باشد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - که امکان ثبت تصاویر سلفی با استفاده از دوربین اصلی را برای کاربران فراهم می‌کند.

درگاه سیمکارت این گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر در سمت راست آن قرار دارد و تنها زمانی که دستگاه باز باشد می‌توان به آن دسترسی داشت. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - در بخش بالایی دستگاه و در اطراف نمایشگر دو دسته طلایی رنگ به چشم می‌خورد که اگر کاربر بخواهد آن را به گردن خود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قوچان استان خراسان - وصل کند، می‌تواند آن‌ها را خارج کند.

در حال حاضر اوپو اشاره‌ای به این گوشی هوشمند نکرده و نمی‌دانیم به صورت تجاری عرضه می‌شود یا به عنوان یک طرح مفهومی باقی می‌ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبرگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام حالتون خوبه؟ کوی دانش قوچان هم طرح تعویض جارو برقی ساینا قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در کوی دانش شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone