🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16266.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دختر ولادیمیر پوتین در حال توسعه نسخه روسی تیک تاک است

تیک تاک محبوبیت بالایی در جهان دارد و همین موضوع توجه توسعه‌دهندگان در کشورهای مختلف مانند روسیه را در پی داشته. در آینده باید منتظر عرضه نسخه روسی تیک تاک باشیم که در توسعه آن بنیاد ...

تیک تاک محبوبیت بالایی در جهان دارد و همین موضوع توجه توسعه‌دهندگان در کشورهای مختلف مانند روسیه را در پی داشته. در آینده باید منتظر عرضه نسخه روسی تیک تاک باشیم که در توسعه آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - بنیاد تحت مدیریت دختر ولادیمیر پوتین هم نقش دارد.

تیک تاک هنوز با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه می‌شود و همچنین درآمد مناسبی دارد. همین استقبال باعث شده توسعه‌دهندگان از آن ایده بگیرند و به دنبال ارائه برنامه‌های مشابه آن باشند. جدیدترین تلاش در این زمینه مربوط به نسخه روسی تیک تاک می‌شود.

طبق گزارشی‌های اخیر، این کشور برای ارائه چنین اپلیکیشنی برنامه‌ریزی کرده است. یکی از رسانه‌های برتر روسیه که توسط غول انرژی دولتی این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - کشور یعنی «گازپروم» مدیریت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود، یک اپ برای اشتراک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - ویدیوهای کوتاه ارائه خواهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - کرد.

نحوه عملکرد و همچنین ویژگی‌های این برنامه مشابه با تیک تاک خواهد بود. علاوه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - بر گازپروم، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - یک سازمان روسی به نام بنیاد «Innopraktika» هم در توسعه این اپ روسی نقش خواهد داشت. یکی از موارد جالب، مدیریت این بنیاد به وسیله دختر ولادیمیر پوتین به نام «کاترینا تیخونوا» است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی

طبق گفته مدیرعامل گازپروم به نام «الکساندر ژاروف»، توسعه نسخه روسی تیک تاک به خوبی پیش می‌رود. ژاروف همچنین مشارکت بنیاد Innopraktika در توسعه این اپ را تایید کرده. گازپروم یک سرویس به نام «Ya Molodets» را خریداری کرده و از پروژه نرم افزاری آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - برای سرعت بخشیدن به توسعه سرویس جدید اشتراک ویدیو خود استفاده می‌کند.

ژاروف از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - انتشار رسمی نسخه روسی تیک تاک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - تا دو سال آینده خبر داده و این برنامه همانند تیک تاک از ویدیوهای کوتاه به صورت عمودی پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که به تازگی خبر مربوط به این برنامه منتشر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - شده، مدیرعامل گازپروم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر دلیجان استان مرکزی - به توسعه آن از مدت‌ها قبل اشاره کرده است.

توسعه این برنامه از یکسال پیش آغاز شده و توسعه‌‌دهندگان در حال مدرن‌سازی و افزودن ابزارها به آن هستند. باید منتظر ماند و دید تا دو سال آینده برنامه‌ای مشابه با تیک تاک هنوز مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone