🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16276.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس ایکس توسعه استارشیپ را شتاب می‌بخشد؛ آزمایش سوپرهوی در آینده نزدیک

اسپیس ایکس در سال ۲۰۲۱ برنامه توسعه راکت «استارشیپ» را با شتاب بسیار بیشتری دنبال کرده و پرتاب آزمایشی بوستر غول پیکر «سوپرهوی» را هم طی چند ماه دیگر شروع خواهد کرد. «ایلان ماسک»، مدیرعامل ...

اسپیس ایکس در سال ۲۰۲۱ برنامه توسعه راکت «استارشیپ» را با شتاب بسیار بیشتری دنبال کرده و پرتاب آزمایشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - بوستر غول پیکر «سوپرهوی» را هم طی چند ماه دیگر شروع خواهد کرد.

«ایلان ماسک»، مدیرعامل و هم بنیانگذار اسپیس ایکس در  صفحه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - توییتر خود از برنامه های این شرکت برای استفاده همزمان از دو سکوی پرتاب در مرکز توسعه «بوکا چیکا» واقع در تگزاس خبر داد. اسپیس ایکس با استفاده از سکوی اضافه روند توسعه و آزمایش نمونه‌های اولیه استارشیپ را شتاب بخشیده و در عین حال پرتاب آزمایشی بوسترهای قدرتمند سوپرهوی را نیز کلید خواهد زد.

فضاپیمای استارشیپ روی راکت بسیار بزرگی با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - نام سوپر هوی قرار می‌گیرد که قدرت آن‌ها را موتور جدید و قدرتمند اسپیس ایکس، «رپتور» تامین خواهد کرد.. سوپرهوی بر اساس نوع ماموریت شامل ۲۴ تا ۳۷ موتور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - قدرتمند رپتور خواهد بود که از متان و اکسیژن به عنوان سوخت استفاده می کند. نسخه نهایی سوپر هوی ۶۸ متر طول و ۹ متر قطر داشته و پس از رساندن استارشیپ به مدار به زمین باز خواهد گشت.

اسپیس ایکس نمونه‌های اولیه استارشیپ را با شماره مدل‌های SN آزمایش می‌کند. آخرین نسخه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - از این سری اخیرا با موفقیت تا ارتفاع - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۲.۵ کیلومتری اوج گرفت اما - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - حین فرود روی زمین دچار مشکل شده و منفجر شد. علی رغم این انفجار اسپیس ایکس در جریان استریم زنده آزمایش را برای خود یک موفقیت تلقی کرد و ایلان ماسک هم در توییتر مدعی شد که شانس موفقیت را تنها یک سوم در نظر گرفته‌اند و تا همینجا هم کارشان خوب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - بوده است.

نمونه بعدی این فضاپیما با عنوان SN9 روی سکوی B بوکاچیکا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کاشمر استان خراسان - نصب شده اما پیش از اینکه  به صورت آزمایشی پرتاب شود، باید طی روزهای آینده آزمایش‌های زمینی را پشت سر بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone