🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16250.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بهترین بازی‌های کنسولی که روی موبایل منتشر شدند

پر واضح است که قرار نیست گیمینگ موبایل جایگزین کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی بشود اما پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت و قابلیت‌ موبایل‌ها در سال‌های اخیر توانسته بازیکنان موبایلی را به عنوان دارندگان یک ...

پر واضح است که قرار نیست گیمینگ موبایل جایگزین کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی بشود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - اما پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت و قابلیت‌ موبایل‌ها در سال‌های اخیر توانسته بازیکنان موبایلی را به عنوان دارندگان یک پلتفرم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - جدی مورد توجه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بازی‌سازها قرار بدهد، تا جایی که مسابقات Esports موبایل برگزار می‌شود و بسیاری از بازی‌های متعلق به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای موبایل هم عرضه می‌شوند.

در این مطلب به سراغ بازی‌هایی رفتیم که در کنسول و کامپیوترهای شخصی عرضه شدند و بعد پایشان به موبایل هم باز شد. البته این لیست می‌تواند بسیار طولانی باشد بنابراین سعی کردیم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - خلاصه‌ای را در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - اختیارتان بگذاریم.

Hearthstone: Heroes of Warcraftتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که Hearthstone یکی از بهترین بازی‌های کارتی است که تا به حال ساخته شده و تعداد طرفداران بسیار زیادش هم کاملا این مسئله را اثبات می‌کند. بازی یک دوئل کارتی است که شخصیت‌های متنوعی دارد و به صورت مرتب هم این شخصیت‌ها را افزایش می‌دهد، رویداد برگزار می‌کند و آپدیت‌های متنوع ارائه می‌کند. شاید کمی عجیب باشد اما بلیزارد این بازی را رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم چندان ضروری نیستند و اگر نخواهید هزینه کنید هم مشکلی پیش نمی‌آید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Hearthstone: Heroes of Warcraft

سازنده: Blizzard Entertainment, Inc. قیمت: رایگان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/89 مگابایت زبان:

Football Manager 2021تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

سری بازی‌های Football Manager شبیه‌ساز فوتبال هستند که هرسال با یک آپدیت جدید حضورشان را تمدید می‌کنند و امسال هم با عنوان Football Manager 2021 بازگشته‌اند تا ما را به مدیر یک باشگاه فوتبال تبدیل کنند. البته این کار آنقدرها هم راحت نیست و دنیای گسترده‌ای است که باید زیر و بم آن را خوب یاد بگیرید تا یک باشگاه موفق و پولساز داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Football Manager 2021 Mobile‏

سازنده: SEGA قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/766 مگابایت زبان:

Bad - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - North تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

جای بازی‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - استراتژی در این پلی‌لیست خالی بود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - و چه بازی‌ای بهتر از Bad North که توانسته استراتژی و دفاع از قلعه را با هم ترکیب کند و یک تجربه‌ی کامل برای بازیکنان فراهم کند تا بجنگند، طلا جمع کنند و اسلحه ارتقا بدهند؛ خلاصه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - اینکه اگر می‌خواهید یک دزد دریایی قهرمان باشید که مقابل وایکینگ‌ها می‌ایستد بهترین گزینه Bad North است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Bad North: Jotunn Edition‏

سازنده: Raw Fury قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 356.1/193 مگابایت زبان:

Dead Cellsتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

بازی Dead Cells نماینده‌ی پلتفرمرها است که پای ثابت لیست‌های معرفی بازی موبایل هستند. این بازی بدون شک یکی از با کیفیت‌ترین نمونه‌هایی است که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - می‌شود تجربه کرد تا در نقش یک کیمیاگر بخت‌برگشته قرار بگیریم و یک قلعه‌ی تسخیرشده را قدم به قدم بگردیم و با دشمنان روبرو - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - شویم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Dead Cells‏

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 790.1/796 مگابایت زبان:

Minitتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

اگر قرار باشد یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بازی را سمبل سادگی و جذابیت بدانیم عجیب است که Minit حداقل در بین گزینه‌ها نباشد. این بازی که فعلا فقط برای iOS در دسترس است با طراحی سیاه و سفیدش و گیم‌پلی ساده و اعتیادآور جای خود را در بین گیمرهای کامپیوترهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - شخصی باز کرد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - و بعد در موبایل هم کاملا با کیفیت ظاهر شد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Minit

سازنده: Devolver Digital, Inc. قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 101.1 مگابایت زبان:

Kingdom: Two Crownsتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

بازی Kingdom: Two Crowns یکی از آن بازی‌هایی بود که با توجه به ذات ساده کنترل‌هایش در کنسول و کامپیوتر از اول حدس زده می‌‌شد وارد عرصه‌ی موبایل هم بشود. همین اتفاق هم افتاد و حالا می‌توانید در موبایلتان یک سرزمین پیکسلی بسازید و فرمانروای آن باشید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Kingdom: Two Crowns

سازنده: Raw Fury AB قیمت: 9.99 دلار دسته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 773/44 مگابایت زبان:

Castlevania: Symphony of the Nightتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Castlevania یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی که نام آن را در این لیست می‌خوانید و وقتی ساخته شد که هنوز اندروید پا به عرصه‌ی وجود نگذاشته بود. اما در نهایت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - سر و کله‌اش در موبایل هم پیدا شد. در بازی Castlevania: Symphony of the Night مانند بقیه‌ی بازی‌های این سری باید در یک ماجراجویی با دشمنان روبرو بشوید و آن‌قدر بروید تا به قلعه‌ی دراکولا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - برسید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Castlevania: Symphony of the Night

سازنده: Konami Digital Entertainment Co., Ltd. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 341/80 مگابایت زبان:

GRISتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

اگر می‌خواهید با احساسات مختلف دست و پنجه نرم کنید و چیزی بیشتر از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - تمرکز و حل مسئله را از یک بازی یاد بگیرید بدون شک بازی GRIS انتخاب مناسبی است که علاوه بر حل کردن پازل شما را با داستان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - دختری همراه می‌کند که احساسات درونی پیچیده‌ای دارد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Gris

سازنده: Devolver Digital, Inc. قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - iOS حجم: 2500/47 مگابایت زبان:

This War of Mineتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

این بازی هم درست مشابه بازی قبلی احساسات شما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - را با خود درگیر می‌کند اما فضای طراحی آن به لطافت GRIS نیست و باید سخت تلاش کنید تا در دنیای بی‌رحم بازی زنده بمانید و به پایانی برسید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - که به طرز شوکه‌کننده‌ای اندوهگین است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

This War of Mine

سازنده: 11 bit studios قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 620.5/21 مگابایت زبان:

Dragon - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - Quest VIIIتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

طبیعتا نمی‌توان همیشه انتظار داشت که بازی‌های سایر پلتفرم‌ها بدون تغییر برای موبایل عرضه شوند و باید برای موبایل مناسب‌سازی بشوند؛ به همین علت سازندگان بازی Dragon Quest VIII هم با تغییراتی مثل تغییر پرسپکتیو و ارتقای سیستم اجرا عنوان معروف نقش‌آفرینی‌شان را به موبایل آوردند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

DRAGON QUEST VIII

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: 20 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/43 مگابایت زبان:

Minecraft - Pocket Editionتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

خلاصه کردن Minecraft و دنیای وسیعش در چند جمله واقعا ممکن نیست چرا که بازی اساسا با قانون «دنیای خودت را بساز» جلو می‌رود و واقعا هم این امکان را فراهم می‌کند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - تا در دنیای بی‌نهایتش  بچرخید، کشف کنید و یک ماجراجویی تمام‌عیار داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Minecraft - Pocket Edition

سازنده: Mojang AB قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 321/115 مگابایت زبان:

Brawlhallaتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

بازی Brawlhalla به شما نقش یک مبارز وایکینگ را اعطا می‌کند که برای پیروزی و سرافرازی در والهالا یا همان بهشت وایکینگ‌ها می‌جنگد. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بازی گروهی است و هر ۸ نفر یک تیم تشکیل می‌دهند و وارد مبارزه می‌شوند. ضمنا بازی بیشتر از ۵۰ کاراکتر دارد و دنیای متنوعی پیش روی شما خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 689/85 مگابایت زبان:

ARK: Survival Evolvedتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

بازی ARK: Survival Evolved  یک بازی اول شخص است که کشمکش اصلی بازیکن در آن برای زنده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - ماندن صرف می‌شود. شاید آرک بسیار معروف باشد اما حقیقت این است که نسخه‌ی موبایلش به خوبی سایر پلتفرم‌ها نیست اما اگر از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - طرفداران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - این بازی هستید یا قبلا به سراغ آن نرفته‌اید احتمالا تجربه‌ی خوبی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - خواهید داشت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

ARK: Survival - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - Evolved

سازنده: Wildcard Properties LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/70 مگابایت زبان:

Game Dev Tycoonتعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

معروف‌ترین بازی تایکون - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - یا همان شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - موبایل Game Dev Tycoon است که پنج سال طول کشید تا برای موبایل عرضه بشود. بازی فعلا فقط در دسترس کاربران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - iOS است اما با توجه به یک میلیونی شدن تعداد بازیکنان انتظار می‌رود برای اندروید هم خبرهای خوشی در راه باشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Game Dev Tycoon

سازنده: Greenheart Games Pty. Ltd. قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 181.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone