🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16273.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامانه خود اظهاری دستگاه‌های ماینینگ شروع به کار کرد؛ فرصت تا ۴ بهمن

سامانه خود اظهاری دستگاه‌های ماینینگ با عنوان «بهین‌یاب» پس از گذشت ۵ ماه از اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران در خصوص ثبت دستگاه‌های استخراج رمز ارز بالاخره به بهره‌برداری رسید و فرصت یک ماهه‌ای برای ...

سامانه خود اظهاری دستگاه‌های ماینینگ با عنوان «بهین‌یاب» پس از گذشت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - ۵ ماه از اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران در خصوص ثبت دستگاه‌های استخراج رمز ارز بالاخره به بهره‌برداری رسید و فرصت یک ماهه‌ای برای آزادسازی دستگاه‌ه‌ها اعلام شده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان

پارامترهای مختلف برای رسیدن به این سامانه در وهله اول مصوبه هیات وزیران در مورخ ۱۵ تیرماه سال جاری و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - پس از آن آیین نامه ستاد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - داخلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود. پس از آن وزارت صمت با همراه گمرک کشور، ارزشیابی متنوع روی دستگاه‌ها را انجام دادند و در نهایت با همکاری بانک مرکزی، درگاه بانکی سامانه بهداد قرار داده شده و افراد هم‌اکنون می‌توانند دستگاه‌ها خود را ثبت کنند.

این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر خوانسار استان اصفهان - سامانه در ۲۵ مردادماه به صورت بسیار ناقصی اجرایی شده بود و عملا هیچ کارایی نداشت ولی از امروز فعالین یک ماه وقت دارند تا دستگاه‌های خود را اظهار کنند. شروع زمان این فرصت یک ماه از چهارم دی ماه مشخص شده و بنابراین افراد تا چهار بهمن ماه فرصت اظهار و بهره‌مندی از این ظرفیت قانونی را خواهند داشت. برای خواندن متن کامل این مصوبه می‌توانید این فایل PDF را دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone