🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16268.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اعلان امنیتی آیفون برای جلوگیری از رهگیری کاربر در بتای iOS 14 ارائه شد

یکی از مهمترین قابلیت‌های مورد انتظار آيفون اعلانی است که جمع‌آوری داده‌ها توسط اپلیکیشن‌های مختلف را به کاربر اطلاع می‌دهد. این قابلیت هم اکنون در بتای iOS 14 ارائه شده و به زودی به صورت عمومی ...

یکی از مهمترین قابلیت‌های مورد انتظار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون اعلانی است که جمع‌آوری داده‌ها توسط اپلیکیشن‌های مختلف را به کاربر اطلاع می‌دهد. این قابلیت هم اکنون در بتای iOS 14 ارائه شده و به زودی به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اپل طی کنفرانس توسعه دهندگان امسال این قابلیت را به نمایش گذاشته و از دولوپرها خواسته بود اطلاعات لازم درباره نوع داده‌هایی که اپ‌هایشان گردآوری می‌کند را در اختیار این شرکت قرار دهند. شرکت از این داده‌ها برای ایجاد لیبل‌هایی استفاده می‌کند که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - نحوه نظارت اپ‌ها بر دیتا را به کاربر اعلام می‌کنند. به عبارت دیگر زمانی که کاربر برای اولین بار اپ را اجرا می کند، با مشاهده این دیتا می‌تواند مجوز را برای اپ صادر کرده یا مانع از گردآوری دیتا شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران

این ویژگی قرار بود با iOS 14 از راه برسد اما اپل به توسعه دهنده ‌ها فرصت بیشتری داد و از اینرو ارائه آن را به اوایل سال ۲۰۲۱ موکول کرد؛ با این حال ویژگی مذکور در بتای iOS 14.4 ارائه شده که نشان می‌دهد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - فاصله - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - چندانی با انتشار عمومی آن نداریم.

این ویژگی در کاهش دسترسی بسیاری از شرکت‌ها و توسعه دهندگان اپ به داده‌ها تاثیر چشمگیری دارد و یکی از مهمترین قدم‌ها برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - مقابله با رهگیری کاربران است. همین عامل باعث شده شرکت‌هایی نظیر فیسبوک که کسب و کارشان بر دیتای کاربر متکی است به شدت به مقابله با آن برخیزند. فیسبوک در این راستا به انتقاد ضمنی بسنده نکرده و کار را به انتشار آگهی‌های تند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - و تیز در روزنامه‌ها کشانده است.

این شبکه اجتماعی مدعی است اقدام جدید اپل به کسب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بهشهر استان مازندران - و کارهای کوچک لطمه می‌زند اما در مقابل اپل تاکید کرده که هنوز هم امکان رهگیری داده وجود دارد اما حالا دیگر کاربر باید صراحتا با این کار موافقت داشته باشد. افراد بسیاری بر این باورند که شکایت‌های فیسبوک چندان صادقانه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone