🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16260.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

قانونگذاران روسیه لوایح مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی را تصویب کردند

قانونگذاران روسیه لوایح جدیدی را تأیید کرده‌اند که می‌توانند اعمال محدودیت بیشتر بر محتوای آنلاین را امکان پذیر کرده و سایت‌هایی نظیر یوتیوب و توییتر را مسدود کنند. لایحه اول، مسدودسازی وب‌سایت‌های خارجی که علیه ...

قانونگذاران روسیه لوایح - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - جدیدی را تأیید کرده‌اند که می‌توانند اعمال محدودیت بیشتر بر محتوای آنلاین را امکان پذیر کرده و سایت‌هایی نظیر یوتیوب و توییتر را مسدود کنند.

لایحه اول، مسدودسازی وب‌سایت‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - خارجی که علیه رسانه‌های روسی «تبعیض» قائل می‌شوند را امکان پذیر می‌کند. لایحه دوم امکان جریمه کردن شرکت‌هایی که محتواهای ممنوع شده در روسیه را از روی سایت خود بر نمی‌دارند بوجود می‌آورد.

لایحه سوم نیز امکان زندانی کردن افرادی که نظرات «افتراآمیز» در فضای مجازی می‌نویسند را فراهم می‌کند. آنطور که در گزارش نوشته شده، این لایحه به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - روسیه اجازه می‌دهد تا برای فردی که به جرم نوشتن نظرات تهمت‌آمیز دستگیر شده تا حداکثر ۲ سال زندان و حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ دلار جریمه نقدی در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - نظر بگیرد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان

لوایح یاد شده توسط مجلس سفلای روسیه موسوم به «دومای دولتی» تصویب شده‌اند و اگر به قانون تبدیل شوند، امکان مسدودسازی یا کند کردن سرعت سایت‌هایی همچون یوتیوب، فیسبوک و توییتر را که اخبار و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - محتواهای رسانه‌های روسی را تحت عنوان «وابسته به دولت» برچسب گذاری می‌کنند بوجود می‌آورد.

توییتر از تابستان سال جاری میلادی برچسب گذاری پروفایل‌های رسانه‌های روسیه را با عنوان «وابسته به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - دولت» شروع - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر هرسین استان کردستان - کرده که سبب خشم مقامات این کشور شده است. ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه برای اعمال کنترل بیشتر بر فضای مجازی دستور توسعه پلتفرم‌های اجتماعی مشابه توییتر را داده است.

منتقدین کرملین از جمله «الکسی ناوالنی»، رهبر اپوزیسیون روسیه که تابستان سال جاری میلادی مسموم شد، از یوتیوب و توییتر برای اطلاع رسانی به میلیون‌ها مخاطب روس زبان استفاده کرده و محدودیت‌های تلویزیون دولتی روسیه را دور می‌زنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone