🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26836.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کوچک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا با امکان اجرای بازی‌های کلاسیک [تماشا کنید]

یکی از کاربران یوتیوب با الهام گرفتن از لپ تاپ تینک پد لنوو، یک لپ تاپ مینیاتوری با صفحه نمایش اولد ساخته که می تواند بعضی از بازی های کلاسیک را اجرا کند. «پاول کلینگر» ...

یکی از کاربران یوتیوب با الهام گرفتن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - لپ تاپ تینک پد لنوو، یک لپ تاپ مینیاتوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - با صفحه نمایش اولد ساخته که می تواند بعضی از بازی های کلاسیک را اجرا کند.

«پاول کلینگر» که به ساختن مدل های مینیاتوری از فناوری های مختلف علاقه دارد، در تازه ترین پروژه خود لپ تاپ تینک پد لنوو را در ابعاد بسیار کوچک ساخته. میزان توجه او به جزییات جالب توجه است؛ مثلا چراغ LED روی درپوش لپ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - تاپ تینک پد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - و لوگوی Think را با ظرافت طراحی کرده است.

احتمالا جالب ترین قسمت این لپ تاپ کوچک، دکمه 5 جهتی قرمز و معروف صفحه کلید لپ تاپ تینک پد است که نقش جوی استیک کنترلر کنسول ها را بازی می کند. پاول برای هر چه دقیق - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - تر شدن طراحی خود، قاب لپ تاپ را به کمک تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته است.

این لپ تاپ بامزه که تینک تاینی (ThinkTiny) نامگذاری شده، فقط جنبه ظاهری ندارد و می توان با آن بازی های مار، تتریس، Lunar Lander و چند بازی کلاسیک دیگر را در نمایشگر 128 در 64 پیکسل OLED آن بازی کرد.

قلب تپنده تینک تاینی میکروکنترلر 20 مگاهرتزی ATtiny1614 است که از پردازشگر 8 بیتی AVR بهره می برد. جالب است بدانید این لپ تاپ کوچک فروشی نیست؛ چون زمان زیادی به طراحی و ساخت آن اختصاص یافته. همچنین لنوو می تواند از پاول به دلیل نقض حق کپی رایت شکایت کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران

البته پاول برای آن دسته از کسانی که علاقه دارند این لپ تاپ مینیاتوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - را خودشان بسازند کمک زیادی کرده و تمام فایل ها و کدهای برنامه نویسی این پروژه را در صفحه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - شخصی گیت هاب خود قرار داده است.

کاربر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - مذکور قبلا پروژه دیگری به نام تاینی پی سی (TinyPC) - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - را انجام داده بود. آن پروژه یک کامپیوتر بسیار کوچک بود و می توانست بازی های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رامسر استان مازندران - کلاسیک (مشابه تینک تاینی) را اجرا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone