🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26834.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

برای حفظ امنیت هر چه سریع‌تر iOS 12.4 را دانلود کنید

اگر چه اپل در انتشار آپدیت‌های امنیتی هرگز کوتاهی نمی‌کند، اما به دلایلی، بعضی کاربران تمایلی به نصب این آپدیت‌ها نشان نمی‌دهند. شاید یکی از این دلایل تجربیات ناخوشایندی باشد که از نصب آپدیت‌های اخیر ...

اگر چه اپل در انتشار آپدیت‌های امنیتی هرگز کوتاهی نمی‌کند، اما به دلایلی، بعضی کاربران تمایلی به نصب این آپدیت‌ها نشان نمی‌دهند. شاید یکی از این دلایل تجربیات ناخوشایندی باشد که از نصب آپدیت‌های اخیر iOS به دست آمد که در عوض حل مشکلات گوشی‌های آیفون، مشکلات جدیدی هم به آن اضافه می‌کردند.

اما این دسته از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - کاربران یقینا خوشحال می‌شوند اگر بدانند که اپل در آپدیت iOS 12.4 بخش قابل توجهی از آسیب‌پذیری‌ها و باگ‌های امنیتی نسخه‌های پیشین را مرتفع کرده، باگ‌هایی که به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - عقیده متخصصین امنیتی در بازار هکرها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - بالغ بر پنج میلیون دلار ارزش دارند.

دلیل ارزش بالای این باگ‌ها در میان هکرها این است که برای نفوذ به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - حریم شخصی کاربر نیاز به هیچ محرکی ندارند. کافیست در آی مسیج اپل فقط پیام ارسالی از سوی هکر را باز کنید تا بلافاصله به بدافزار او آلوده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - شوید. این نوع خاص از بدافزارها نه تنها در بازار هکرها ارزش فوق‌العاده بالایی دارند، بلکه شرکت‌های بزرگ به کسانی که بتوانند آن‌ها را کشف کنند نیز مبالغ هنگفتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - به عنوان جایزه اختصاص - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران

در همین راستا، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - به تازگی دو نفر از اعضای تیم «پروژه زیرو» گوگل شش مورد از این باگ‌های امنیتی را به اپل گزارش کرده‌اند که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - می‌توانند امنیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - آی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - مسیج را به خطر بیندازند. البته این باگ‌ها چیز جدیدی نیستند و قبلا در سایر پیام‌رسان‌های شخص ثالث دیده شده بودند، اما برای نخستین بار است که در پیام‌رسان اصلی آی او اس دیده می‌شوند.

چهار مورد از این آسیب‌پذیری‌های امنیتی بلافاصله بعد از باز شدن پیام، کدهای مخربی را در آیفون به اجرا می‌گذارند و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - دو مورد از آن‌ها به هکر اجازه می‌دهند که بدون اطلاع میزبان اطلاعات او را به طور تمام و کمال بخواند.

اپل اعلام کرده که در iOS - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - 12.4 چهار مورد اول از این شش نقص امنیتی را برطرف کرده و توصیه نموده که کاربران هر چه سریع‌تر به دریافت این نسخه اقدام کنند. اما هنوز دو نقص امنیتی دیگر باقی مانده که زمان برطرف شدن آن‌ها در هاله‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - از ابهام باقی مانده است. اما تا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر زیراب استان مازندران - زمان برطرف شدن آن‌ها شاید بد نباشد که آپدیت 12.4 را برای تأمین امنیت خود دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone