🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26837.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سنای آمریکا به دنبال ممنوعیت ویژگی های اعتیادآور شبکه‌های اجتماعی

یک سناتور آمریکایی به دنبال ممنوعیت پخش خودکار ویدیوها و اسکرول بی پایان در شبکه های اجتماعی است. کمپانی های بزرگ هزینه و زمان زیادی را صرف توسعه ویژگی های جذاب در شبکه های اجتماعی ...

یک سناتور آمریکایی به دنبال ممنوعیت پخش خودکار ویدیوها و اسکرول بی پایان در شبکه های اجتماعی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

کمپانی های بزرگ هزینه و زمان زیادی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - را صرف توسعه ویژگی های جذاب در شبکه های اجتماعی و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - پایبند کردن کاربران به آنها می کنند. این امر باعث اعتیاد تعداد قابل توجهی از کاربران به این اپ ها شده، حالا اما سناتور «جاش هالی» طرحی را برای پایان این فرایند ناخوشایند معرفی کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

این طرح که « فناوری کاهش اعتیاد به رسانه های اجتماعی » یا SMART نام دارد، باعث - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - ممنوعیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - ویژگی هایی نظیر «اسنپ استیکر» می شود که هدف از آنها نگه داشتن هرچه طولانی تر کاربر در پلتفرم است. این طرح بیش از همه روی ممنوعیت نمایش خودکار ویدیوها، اسکرول بی پایان (مثل بخش اکسپلور اینستاگرام) و موارد دیگری تمرکز کرده که در ازای نمایش محتوای بیشتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - به کاربران پاداشی در خور نمی دهد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان
سناتور «جاش هالی»

بر اساس طرح SMART پلتفرم ها باید علاوه بر ارائه ابزارهای برآورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - زمان صرف شده در پلتفرم، در نقطه ای نمایش محتوا را متوقف کرده و کاربر را به استراحت تشویق کنند. البته شبکه های اجتماعی موزیک محور و پلی لیست ها از این محدودیت مستثنی شده اند.

در صورت تصویب این طرح سازمان های نظارتی از جمله «کمیسیون تجارت فدرال» (FTC)  و «سازمان بهداشت و خدمات انسانی» اجازه تدوین قوانین مشابه برای اجرای تمام و کمال این طرح را خواهند داشت.

جاش هالی برای جلب نظر نمایندگان دیگر و تصویب طرح کار چندان ساده ای پیش رو ندارد. واضح است که فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی به سختی در مقابل این طرح مقاومت خواهند کرد چرا که اساس کسب و کار آنها بر نمایش بی پایان ویدیو، متن و تصویر متکی است و کاهش زمانی که کاربران در هر یک از این شبکه ها صرف می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خوانسار استان اصفهان - کنند، به معنی افت درآمدهای آنها خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone