🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26831.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ساخت پارچه هوشمندی که با تعرق بدن خوشبو می شود

بعد از باشگاه و انجام تمرینات بدنی سخت یکی از عمده مسايل ورزشکاران بوی عرق لباس هایشان است که در حال حاضر راهکار مناسبی غیر از کاربرد خوشبوکننده ها با اثر موقتی یا شستشوی لباس ...

بعد از باشگاه و انجام تمرینات بدنی سخت یکی از عمده مسایل ورزشکاران بوی عرق لباس هایشان است که در حال حاضر راهکار مناسبی غیر از کاربرد خوشبوکننده ها با اثر موقتی یا شستشوی لباس برای آن وجود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - ندارد اما به تازگی پارچه جدیدی ساخته شده که میتواند رایحه خوشایندی را پس از برخورد با عرق از خود پراکنده کند.

البته اشاره کنیم که پیشتر پارچه های معطر با کارکرد مشابه ساخته شده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - بودند اما حالا دانشمندان توانسته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - اند این ایده را با مفهوم پارچه های هوشمند ادغام کرده و محصولی کاملا پیشرفته بسازند.

تیمی از مهندسان دانشگاه Minho در پرتغال دو روش برای بهینه سازی پارچه های کتانی طراحی کرده اند که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - به واسطه آنها پارچه در تماس با عرق بدن رایحه سنبل هندی تولید کند. روش ابداعی آنها به استفاده از عرق بدن در مقابل خود آن مربوط می شود و جزئیات مربوط به آنها در نشریه اینترفیس ها و مواد کاربردی ACS منتشر شده است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان

دانشمندان برای ساخت این پارچه از نوعی پروتئین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - کمک گرفتند که در بینی خوک ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - یافت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - می شود و با مولکول های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - عطر پیوند مولکولی برقرار می کند. آنها همچنین عاملی به نام ماژول پیوند-کربوهیدرات که به کتان می چسبد را هم به این ترکیب اضافه کردند. در روش دوم محققان به جای پروتئین از لیپوزومها برای پیوند دادن رایحه مورد نظرشان با پارچه استفاده کردند.

دانشمندان برای ساخت این پارچه از نوعی پروتئین موجود در بینی خوک کمک گرفتند

در ادامه پارچه های کتان دستکاری شده زمانی که در تماس با محلول - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - های اسیدی عرق بدن قرار می گرفتند رایحه سنبل را از خود پخش می کردند. پارچه ای که در ساخت آن از پروتئین بینی خوک کمک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - گرفته شده بود «پخش سریعی از بوی خوشایند» داشت در حالی که لیپوزیم ها به شکلی آهسته تر و کنترل شده رایحه را در هوا پراکنده می کردند.

در مقاله منتشر شده توسط مهندسان دست اندرکار این پروژه آمده است که هر دو رویکرد از پتانسیل های بالایی برخوردار هستند. منسوجات کاربردی حاوی خوشبوکننده میتوانند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - محصولاتی موثر برای خوشبوسازی لباس ها باشند.

اما نکته جالب آنکه سنبل هندی همزمان نقش دافع حشرات را هم ایفا می کند و ضمن خوشبو نگه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - داشتن بدن پشه ها را از کاربر دور می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثمین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام نمایندگی شما روستای صفی آباد جوانرود سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در روستای صفی آباد شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone