تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13118.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار آمار فصل سوم سال ۹۹ رگولاتوری: اینترنت ثابت همچنان بازنده است

آخرین گزارش رگولاتوری از وضعیت اینترنت کشور به نفوذ ۱۰۴ درصدی اینترنت در جامعه حکایت دارد. در این آمار سهم ۹۲.۴۷ درصدی به کاربران اینترنت موبایل رسیده و نفوذ اینترنت ثابت خانگی همچنان ۱۱ درصد ...

آخرین گزارش رگولاتوری از وضعیت اینترنت کشور به نفوذ ۱۰۴ درصدی اینترنت در جامعه حکایت دارد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - در این آمار سهم ۹۲.۴۷ درصدی به کاربران اینترنت موبایل رسیده و نفوذ اینترنت ثابت خانگی همچنان ۱۱ درصد است.

گزارش رگولاتوری که سه ماهه سوم سال (تا پایان آذر ۹۹) را در برمی‌گیرد نشان دهنده اینست که پروژه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - توسعه اینترنت ثابت به کمک فناوری‌هایی چون VDSL که در ابتدای سال وعده‌های مختلفی درباره آن داده شد، نتوانسته به ثمر برسد و نفوذ اینترنت ثابت در کشور ۱۱.۶۴ درصد است. پیش از این استدلال‌ها دال بر این بود که با پیش آمدن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - شرایطی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و نیاز مردم (چه برای دانش آموزان و دانشجویان که افراد دورکار) بیشتر بشود اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نداده و بیشتر کاربران از اینترنت سیار استفاده می‌کنند.

اینترنت ثابت در برابر سیار

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان

برآوردهای رگولاتوری نشان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - می‌دهد که ضریب نفوذ اینترنت پهن باند ثابت در کشور ۱۱.۵۷ درصد است و این آمار نسبت به ۳ ماهه قبل از این، تغییر محسوسی نداشته است. هم اکنون ۹ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۳۹ نفر در کشور از فناوری‌های اینترنت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - ثابت استفاده می‌کنند و نسبت به ۳ ماهه دوم امسال تنها حدود ۳۰۰ هزار نفر به این آمار اضافه شده است.

گفتنیست بیشترین آمار مشترکین اینترنت ثابت بعد از مشترکین مخابرات به شاتل و سپس آسیاتک می‌رسد. شرکت‌های نداگستر صبا (صبانت) و فن‌آوا نیز رتبه‌های بعدی را دارند.

از آنسو تنها ظرف سه ماه گذشته یک میلیون کاربر به شبکه اینترنت سیار اضافه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - شده‌اند و هم اکنون ضریب نفوذ اینترنت موبایل در کشور ۹۲.۴۹ درصد است. باید گفت حالا در پایان ۳ ماهه سوم سال ۹۹ بیش از ۷۷ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۸۵ نفر مشترک اینترنت موبایل در کشور هستند و آمار ۳ ماهه دوم امسال نیز خبر از ضریب ۹۱ درصدی می‌داد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان

به طور کلی باید گفت سال گذشته تعداد مشترکین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - اینترنت موبایل ۶۸ میلیون نفر اعلام شده و حالا این تعداد به بیش از ۷۷ میلیون نفر رسیده و احتمالا با انتشار آمار سه ماهه پایانی سال بیشتر هم بشود. این در حالیست که نفوذ اینترنت ثابت از سال گذشته تا به امروز نهایتا به یک درصد رسیده است.

ارزیابی رگولاتوری بر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - مبنای فناوری‌هایی مانند XDSL ، FTTX ، وای فای و TDLTE در حوزه پهن باند ثابت و نیز فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت سیار منتشر شده است. این آمار نشان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - می‌دهد که در مجموع، ضریب نفوذ اینترنت در کشور ۱۰۴.۰۶ درصد است و ۸۷ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - میلیون و ۴۲۵ هزار و ۳۲۴ نفر مشترک اینترنت پهن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - باند هستند.

بر اساس آماری که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات اعلام کرده است ۸۸.۸۸ درصد مردم از اینترنت نسل سه و چهار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - موبایل استفاده می‌کنند و سهم اینترنت خانگی ADSL نیز حدود ۹ درصد است.

ناگفته نماند بیش از یک درصد مردم نیز مشترک اینترنت TD-LTE هستند؛ آماری که بنا به نظر عده‌ای از فعالین شرکت‌ّای ارائّ دهنده اینترنت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - قابل توجه نیست و بهتر است که با جمع آوری پهنای باند اختصاص یافته به این سرویس، به فناوری 5G و توسعه آن کمک شود.

باید خاطرنشان شد که چندی پیش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - مبین تا از اینترنت ثابت 5G خود رونمایی کرد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - و خبر عرضه عمومی آن در خرداد ۱۴۰۰ را داد. وزارت ارتباطات قصد دارد حالا که نتوانسته VDSL را آنطور که باید در کشور توسعه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - ببخشد، به سمت رشد و ایجاد 5G ثابت با کمک سایر FCPها برود.

ضریب نفوذ تلفن همراه

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان

در آمار رگولاتوری ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور با یک جمعیت ۱۲۷ میلیون و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - ۶۲۴ هزار و ۹۵۱ نفری، ۱۵۱.۸ درصد اعلام شده و مانند قبل بیشترین کاربران اپراتورها به ترتیب به همراه اول و ایرانسل و رایتل تعلق دارد. همراه اول در حال حاضر به طور کلی ۶۸ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۶۵۶ خط فعال دارد و این آمار در ایرانسل به ۵۵ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۱۸ مورد می‌رسد. رایتل نیز با داشتن ۴ میلیون و ۱۵ هزار و ۶۷۷ خط فعال در این بازار فعالیت دارد.از نظر پوشش دهی همراه اول ۹۶.۹ درصد جمعیتی کشور را در برمی‌؛یرد و ایرانسل نیز ۸۷.۲۱ درصد. رایتل نیز توانسته ۵۸ درصد جمعیتی کشور را پوشش دهد.

باید گفت تنها در بخش مشترکین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - 4G است که همراه اول رتبه دوم را دارد. در این بخش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - همراه اول بیش از ۲۷ میلیون مشترک 4G دارد و ایرانسل با کمی اختلاف بیشتر، نزدیک به ۲۸ میلیون مشترک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر چناران استان خراسان - 4G در اختیار دارد.

گزارش کامل رگولاتوری از این لینک قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذربود نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وقت بخیر یه سوال داشتم تعمیرگاه شما شریعتی چناران هم کار انجام میده؟
پاسخ: بله در شریعتی شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone