🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26832.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

خرید ملک ۶.۵ میلیون پوندی توسط یوتیوبر خردسالی که اسباب بازی نقد می کند

یک یوتیوبر شش ساله اهل کره جنوبی اخیرا توانسته خانه ای به ارزش ۹.۵ میلیارد وون (۶.۵ میلیون پوند) را از طریق نقد و بررسی اسباب بازی های مختلف و برنامه هایی که در کانال ...

یک یوتیوبر شش ساله اهل کره جنوبی اخیرا توانسته خانه ای به ارزش ۹.۵ میلیارد وون (۶.۵ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - میلیون پوند) را از طریق نقد و بررسی اسباب بازی های مختلف و برنامه هایی که در کانال های ویدیویی گوناگون با همین موضوع اجرا کرده، خریداری نماید.

این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - یوتیوبر خردسال که با نام کاربری Boram در وبسایت مذکور فعالیت دارد بالغ بر سی میلیون دنبال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - کننده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - سراسر جهان دارد و برخی از ویدیوهای او حتی بیش از ۳۵۰ میلیون مرتبه دیده می شوند.
او این خانه را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - منطقه گرانقیمت گنگنم (جنوب رودخانه گنگ) در سئول خریداری کرده که پیشتر به خاطر موزیک ویدیویی با همین عنوان به شهرت رسیده و زمانی پر بیننده ترین موزیک ویدیویی یوتیوب بود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان

کانال های نقد و بررسی اسباب بازی و دیگر محتواهای تولیدی برای مخاطبان کودک در سال های اخیر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - به سود قابل توجهی دست پیدا کرده اند و پرسودترین آنها در یوتیوب Ryan ToysReview نام دارد که توانست در سال قبل ۲۲ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - میلیون درآمد کسب کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان
کانال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - Ryan ToysReview

درآمد این کانال ها از طریق تبلیغاتی تامین می شود که در داخل ویدیو پخش می گردد یا محصولاتی که از طرف یک اسپانسر خاص برای انجام نقد و بررسی در اختیار مالک کانال قرار داده می شوند. یوتیوبرها همچنین میتوانند از طریق فروش کالا یا هدایای دنبال کنندگانشان هم درآمد داشته باشند. همانطور که پیشتر در خبرها خواندید خانمی ۵۷ ساله با کمک فیلترهای زیبایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - از خود شخصیتی جوان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - ساخته بود و از این طریق در یک پلتفرم چینی مشابه به یوتیوب از دنبال کنندگانش هدایای نقدی دریافت می کرد.

البته هنوز مشخص نشده که Boram قصد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - دارد با منزل مسکونی جدیدش چه کند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - اما رسانه های محلی کره جنوبی پیش بینی کرده اند که او احتمالا از این منزل در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - تهیه محتوای بیشتر برای کانال یوتیوبش استفاده می کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان

شاید بد نباشد اشاره کنیم که کانال های Boram علیرغم محبوبیت شان در کره جنوبی به خاطر پخش چندین کلیپ نه چندان مناسب جنجال آفرین شدند؛ در این ویدیوها یوتیوبر خردسال اقدام به سرقت پول، رانندگی و کارهای نامناسب دیگر می کرد.

در همین رابطه خیریه ای به نام Save The Children یا کودکان را نجات دهید اتهاماتی را علیه والدین این کودک مطرح کرد و آنها را متهم نمود که با قراردادن کودک خود در شرایط نامناسب شرایط روحی بدی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کنگاور استان کردستان - را برایش رقم می زنند.

در ادامه این ویدیو کلیپ ها از کانال های Boram حذف شدند و پدر و مادرش نیز از مخاطبان خود بابت انتشار محتوای آزاردهنده عذرخواهی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone