🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41247.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بررسی اپلیکیشن خوگر؛ فروشگاه مبلمان و شبکه اجتماعی دکوراسیون و معماری داخلی

زمانی بحث «اعتماد» به خرید اینترنتی مهم ترین چالشی بود که فروشگاه های آنلاین کشور با آن مواجه بودند. اما حالا که خرید اینترنتی کالا برای بسیاری به یک کار معمولی و روزمره تبدیل شده ...

زمانی بحث «اعتماد» به خرید اینترنتی مهم ترین چالشی بود که فروشگاه های آنلاین کشور با آن مواجه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - بودند. اما حالا که خرید اینترنتی کالا برای بسیاری به یک کار معمولی و روزمره تبدیل شده و تعداد فروشگاه های اینترنتی مجوز دار در کشور از مرز 25 هزار مورد هم گذشته، فروشگاه ها با چالش مهم تری مواجه هستند و آن هم چیزی نیست جز «رقابت».

در چنین شرایطی فروشگاه های بزرگ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - که گستره وسیعی از کالاها را پوشش می دهند، با اقداماتی مثل افزایش تنوع محصولات برای حفظ مشتریان قدیمی خود می کوشند. اما در عین حال فروشگاه های کوچک تر اما تخصصی، با تمرکز روی فروش نوع خاصی از کالا در تلاشند تا مشتریان فروشگاه های قدیمی تر را به سوی خود بکشانند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران

خوگر یکی از همین فروشگاه هاست که به طور تخصصی در زمینه فروش مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت می کند. این سرویس به جز ارائه مبلمان خانگی و اداری و لوازم لوکس دکوراسیون به مشتریان، یک شبکه اجتماعی برای طراحان دکوراسیون داخلی هم هست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا ضمن اشتراک گذاری ایده ها فرصت خوبی برای دیده شدن هم داشته باشند.

خوگر ضمن ارائه خدماتش در وبسایت، بخشی از این آن ها را در اپلیکیشن های iOS و اندروید خود هم ارائه می کند که در ادامه آن ها را با یکدیگر بررسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهیم کرد.

با نصب اپلیکیشن خوگر، می توانید به بیش از ۳۰۰۰ محصول از معتبرترین برندهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - مبلمان و دکوراسیون دسترسی داشته باشید و برای خرید آن ها اقدام کنید. مبلمان اداری و خانگی، لوازم دکوراسیون فضاهای داخلی و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - خارجی و ابزار تخصصی نورپردازی محصولاتی هستند که در فروشگاه خوگر در دسته هایی منظم ارائه شده اند.

تیم خوگر در طراحی اپلیکیشن کاملا به رابط کاربری وبسایت وفادار بوده، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - و نهایت تلاش خود را انجام داده که در موبایل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم تجربه ای خوب و رضایت بخش از خرید را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. باید بگوییم که نتیجه کار از لحاظ ظاهری بسیار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - خوب و کاربرپسند بوده است.

محیط خلوت، فونت های خوانا و رنگ آمیزی مناسب خوگر در مجموع برای یک اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی خوب و قابل قبول هستند. تمام محصولات دارای عکس و اطلاعات کافی هستند و اضافه کردن آن ها به سبد خرید و در نهایت پرداخت هزینه به همان راحتی است - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - که انتظارش را دارید.

ولی متأسفانه وضعیت امکانات فنی خوگر به خوبی ظاهر شکیل و پرداخته شده اش نیست.  وجود نقص هایی در امکانات اپلیکیشن باعث شده که فعلا نتوانیم آن را یک فروشگاه اینترنتی «کامل» بدانیم.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران

خوگر با وجود داشتن موتور جستجویی قدرتمند و دسته بندی های خوب برای یافتن کالا، از فقدان فیلترهای جستجوی کافی رنج می برد. در حال حاضر تنها فیلترهایی که می توانید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای جدا کردن نتایج از هم به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - کار ببرید فیلترهای «قیمت» و «برند سازنده» هستند که برای یک فروشگاه اینترنتی با تنوع بالایی از کالا ابدا کافی به نظر نمی رسند.

نکته بعد این که هنوز امکان مقایسه دو یا چند کالا با یکدیگر را هم ندارید و برای این کار مجبور هستید که صفحه هر کدام را جداگانه بررسی کنید. در کنار این موارد، نبود امکان نوشتن نظر زیر محصولات هم نقطه ضعف دیگری است که برای یک فروشگاه اینترنتی واقعا عجیب به نظر می رسد.

البته تیم خوگر اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - که با به‌روزرسانی های بعدی فیلترینگ پیشرفته و مشاهده نظرات را به اپلیکیشن اضافه می کند، اما در شرایط فعلی باید در سکوت مطلق به خرید در خوگر بپردازید و ظاهرا حق هیچ گونه صحبت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - و اظهار نظری هم در مورد کالاها ندارید. با این وجود، شاید حمل رایگان کالا در خریدهای بیش از صد هزار تومان برای تهران یا امکان خرید با کارت اعتباری بیمه ملت بتوانند تا حدی در جلب رضایت شما برای خرید از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - خوگر موثر باشند.

اما در ابتدای مطلب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - از شبکه اجتماعی خوگر صحبت کردیم. این خصوصیت خوب و کاربردی هم هنوز به اپلیکیشن خوگر راه نیافته و صفحه دسترسی به آن تا انتشار به‌روزرسانی بعدی نیمه کاره رها رشده، هر چند همین حالا در وبسایت سرویس می توانید نیم نگاهی به شبکه اجتماعی آن داشته باشید.

خوگر با راه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - اندازی بخشی به نام گفتگو، بر این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - تلاش بوده که میان طراحان دکوراسیون داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات در حوزه معماری روابط مفید برقرار کرده تا به پیشرفت این صنف کمک کرده باشد. اعضای خوگر می توانند با احداث تاپیک در حوزه معماری و دکوراسیون به بحث و گفتگو مشغول شوند و تجربیات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - بین یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران

بدون شک ایجاد یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای طراحان دکوراسیون داخلی اقدام مفید و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - مثبتی از سوی تیم خوگر بوده، اما این که چقدر تأثیرگذار باشد را گذشت زمان مشخص می کند. تصور می کنیم که راه اندازی این بخش در اپلیکیشن موبایل بتواند معیار خوبی برای قضاوت باشد که امیدواریم هر چه سریع تر و با انتشار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک به‌روزرسانی شاهد این اتفاق باشیم.

اما به غیر از شبکه اجتماعی، خوگر دارای یک بخش وبلاگ هم هست که مطالب مفید و آموزنده ای در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی را در آن منتشر می کند. این توجه به تولید محتوا در کنار جمع آوری نیروهای متخصص را باید جزو نقاط قوت بزرگ خوگر به شمار بیاوریم که در کمتر فروشگاه اینترنتی دیگری شاهد آن هستید؛ موضوعی که می تواند در آینده برای پیشرفت مجموعه و مطرح شدن آن به عنوان رقیبی قدرتمند در میان فروشگاه های اینترنتی نقش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک سکوی پرتاب را ایفا کند.

در انتها و برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - جمع بندی حرف ها باید بگوییم که فروش کالاهای اصل از برندهای معتبر، مزایا و تخفیف های ویژه خرید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - و ارائه مقالات تخصصی در حوزه معماری داخلی عواملی هستند تا بتوانیم عملکرد کلی خوگر را قابل قبول توصیف کنیم. هر چند که تکمیل امکانات اپلیکیشن و برطرف - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - کردن محدودیت های آن موضوعی است که اعضای تیم خوگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای رسیدن به یک فروشگاه اینترنتی کامل و استاندارد باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

اپلیکیشن موبایل خوگر را می توانید همین حالا برای پلتفرم های iOS و اندروید دانلود نمایید. اگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فریدون کنار استان مازندران - در آینده نزدیک برای تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان برنامه دارید، شاید بد نباشد که خوگر را هم برای خرید لوازم کار جزو گزینه هایتان قرار بدهید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از کافه بازار 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone