🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19220.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کدام گوشی‌های وان پلاس سیستم عامل اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد؟

از چندین ماه پیش شرکت‌ها شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات خود کرده‌اند. حالا گوشی‌های وان پلاس که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، مشخص شده‌اند. گوشی وان پلاس 8T به صورت پیش ...

از چندین ماه پیش شرکت‌ها شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات خود کرده‌اند. حالا گوشی‌های وان پلاس که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، مشخص - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - شده‌اند.

گوشی وان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - پلاس 8T به صورت پیش فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد و در ماه اکتبر گوشی‌های وان پلاس ۸ و ۸ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - پرو OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ را دریافت کردند. حالا این کمپانی از برنامه‌ خود برای ارائه این سیستم عامل برای دیگر گوشی‌ها پرده برداشته است.

این کمپانی چینی چند روز دیگر اولین بتای عمومی OxygenOS 11 را برای وان پلاس نورد منتشر خواهد کرد و پس از دریافت بازخوردها و رفع باگ‌ها، نسخه نهایی را در اختیار عموم کاربران قرار می‌دهد. بازه زمانی انتشار اندروید ۱۱ برای این گوشی هوشمند با توجه به اپراتورها متفاوت خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران

پس از وان پلاس نورد، نوبت به گوشی‌های سری وان پلاس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - ۷ و وان پلاس 7T می‌رسد. در ابتدا این کمپانی قصد داشت ماه گذشته جدیدترین نسخه اندروید را برای این محصولات خود منتشر کند، اما - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - وجود مشکلات در رمزگذاری داده‌ها مانع از چنین کاری شد.

وان پلاس برای رفع مشکلات با کوالکام همکاری می‌کند و در حال آزمایش بتای بسته اندروید ۱۱ برای این محصولات است. این کمپانی پس از برطرف شدن این مشکلات، اولین بتای عمومی OxygenOS 11 را منتشر خواهد کرد.

در نهایت گوشی‌های وان پلاس ۶، وان پلاس 6T به همراه نورد N10 5G و نورد N100 هم این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این کمپانی اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار OxygenOS 11 برای این محصولات منتشر نکرده و در آینده باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشیم.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران

وان پلاس تنها شرکتی نیست که برنامه خود برای انتشار اندروید ۱۱ را منتشر کرده. در گذشته شاهد انتشار چنین فهرستی برای گوشی‌های موتورولا، شیائومی، ردمی و پوکو، سونی و نوکیا بوده‌ایم. اندروید ۱۱ ویژگی‌های زیادی را در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چالوس استان مازندران - اختیار کاربران قرار می‌دهد و بهبودهای زیادی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone