🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34884.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جریمه 6.6 میلیون دلاری اپل به علت خطای 53 در آیفون و آیپد

اپل به تازگی در استرالیا به علت خطای 53 در آیفون ها و آیپد ها محکوم به پرداخت مبلغی معادل با 6.6 میلیون دلار شده است. خطای 53 اولین بار در بهمن ماه سال 94 ...

اپل به تازگی در استرالیا به علت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خطای 53 در آیفون ها و آیپد ها محکوم به پرداخت مبلغی معادل با 6.6 میلیون دلار شده است.

خطای 53 اولین بار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در بهمن ماه سال 94 گزارش شد. در آن زمان اعلام شده بود برخی از آیفون ها و آیپدهایی که به iOS 9 آپدیت شده اند، بریک شده و به عبارتی به طور کامل از کار افتاده اند. البته اپل اعلام کرده بود که این کار را به علت جلوگیری از سوء استفاده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - احتمالی از حسگر اثر انگشت انجام داده است.

در واقع دستگاه هایی به این مشکل دچار شده بودند که نمایشگر یا کلید هوم مجهز به حسگر اثر انگشت آنها توسط تعمیر کنندگان متفرقه تعمیر شده بودند. به این ترتیب در هنگام بررسی های امنیتی توسط سیستم عامل، این گجت ها غیر قابل استفاده تشخیص داده می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شدند و پیام «Error 53» روی دستگاه نمایش داده می شد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی
سنسور Touch ID اولین بار در آیفون ۵ اس به کار رفت اما الگوریتم امن اپل که داده های مرتبط با اثرانگشت کاربر را (در چیپ پردازنده) ذخیره می کند، اولین بار در آیفون ۶ مورد استفاده قرار گرفت.

البته چند روز بعد از این اتفاق، آپدیت iOS 9.2.1 ارائه شد که دستگاه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - غیر قابل استفاده را مجدداً به کار انداخت ولی گزارش ها نشان می داد که همچنان حسگر اثر انگشت غیر فعال است و برخی کاربران ادعا کردند که به واسطه این اتفاق بسیاری از تصاویر، اسناد و اپلیکیشن های خود را از دست داده اند.

اپل به مشتریانی که با این پیام خطا مواجه شده بودند اعلام کرده بود که هزینه خسارتی را به آنها بازپرداخت نخواهد کرد. دادگاه فدرال استرالیا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به تازگی اپل را به پرداخت جریمه ای به مبلغی معادل با 6.6 میلیون دلار محکوم کرده. اولین بار در سال2017 بود که کمیسیون رقابت و مشتری استرالیا، نبرد حقوقی با اپل در این باره را در دادگاه فدرال این کشور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آغاز کرد؛ پرونده ای که اکنون نتیجه داده و کمپانی ساکن کوپرتینو را محکوم کرده است.

در نهایت باید گفت که خطای 53 آیفون و آیپد تصمیم درستی به نظر می رسید که در ابتدا به شکل نادرستی اجرا شد.

 

تماشا کنید: پلان؛ چطور می توانیم آب و هوا را کنترل کنیم؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ریواس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** کولر گازی زیمنس S1ZDI 18201 شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی خوی آذربایجان غربی باغ فروغی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone