🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34885.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی در استرالیا هم به جاسوسی متهم شد؛ چینی ها برای ماندن تلاش می کنند

به تازگی مقامات استرالیا نامه‌ی سرگشاده‌ای به شرکت هواوی ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند که فعالیت‌های این کمپانی تولید کنند‌ه تجهیزات موبایلی چینی، ریسک‌ امنیتی زیادی دارد و ممکن است تیرگی رابطه استرالیا و چین ...

به تازگی مقامات استرالیا نامه‌ی سرگشاده‌ای به شرکت هواوی ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند که فعالیت‌های این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - کمپانی تولید کنند‌ه تجهیزات موبایلی چینی، ریسک‌ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - امنیتی زیادی دارد و ممکن است تیرگی رابطه استرالیا و چین را افزایش دهد. از این رو کمپانی چینی سعی کرده تا به هر شکل ممکن نگرانی سیاستمداران استرالیایی را برطرف کند.

با این حال به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - نظر می‌رسد که کمپانی هواوی دیگر نتواند در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - حوز‌ه‌ی ارتباطات موبایلی 5G استرالیا فعالیت کند و تجهیزات این چنینی برای دولت این کشور فراهم کند. این مسئله - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - بدین خاطر است که کشور یادشده می‌ترسد که یک شرکت چینی به زیر ساخت‌های ارتباطی و حساس استرالیا به دست پکن بیفتد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران

از طرف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - دیگر هواوی هر گونه اتهامی را رد کرده و نامه‌ای به سیاست‌مداران اروپایی ارسال کرده تا رضایت‌ آنها را برانگیزد. شاید این نامه موجب شود که استرالیا به این شرکت چینی اجازه دهد تا در حوزه‌ی ساخت شبکه‌ی 5G در این کشور فعالیت کند.

سال ۲۰۱۲ میلادی، به هواوی اجازه داده نشد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - تا در مناقصه توسعه شبکه پهن باند ملی استرالیا شرکت کند چرا که آژانس امنیت اطلاعات این کشور نگرانی‌هایی در حوزه‌ی امنیت سایبری کمپانی چینی داشت. حال گزارش شده که همین دلیل موجب شده، کمپانی یادشده بازهم نتواند تجهیزات شبکه‌ی 5G را برای این کشور به ارمغان آورد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران

حال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - هواوی  سعی کرده با نامه‌ی ارسالی‌اش توضیح دهد که کنار گذاشتن این شرکت از این پروژه می‌تواند هزینه‌های تمام شده را چند برابر کرده و حتی موفقیت آن را در استرالیا به خطر اندازد.

علاوه بر این نامه‌ی یاد شده که توسط یک مقام دولتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جویبار استان مازندران - به نام جان لرد و دو تن از مدیران ارشد هواوی امضا شده، نگرانی‌ های مطرح شده درباره‌ ریسک امنیتی ملی احتمالی در صورت امضای قرارداد همکاری را اشتباه قلمداد می‌کند چرا که هیچ مدرکی دال بر این مطلب وجود ندارد.

 

تماشا کنید:بررسی ویدیویی هواوی پی 20 پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone