تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39021.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سود چند برابری اپل از فروش هر موبایل نسبت به سامسونگ

موسسه «Counterpoint» اخیرا نتایج تحقیقات خود درباره سهم کمپانی های مختلف از بازار موبایل و سود عملیاتی آنها را منتشر کرده که حاکی از تغییرات جالبی در این بازار است. بر اساس این تحقیقات یکی ...

موسسه «Counterpoint» اخیرا نتایج تحقیقات خود درباره سهم کمپانی های مختلف از بازار موبایل و سود عملیاتی آنها را - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - منتشر کرده که حاکی از تغییرات - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جالبی در این بازار است.

بر اساس این تحقیقات - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یکی از دلایل اینکه اپل سهم - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سود عملیاتی بیشتری را نسبت به سامسونگ در اختیار دارد، به سیاست متفاوت قیمت گذاری محصولات برمی گردد.

در حال حاضر اپل 59.8 درصد از سود عملیاتی بازار - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جهانی اسمارت فون ها را در اختیار دارد که نسبت به سال گذشته 26.1 درصد کاهش یافته است.

سامسونگ - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و هواوی نیز به ترتیب 25.9 و 4.9 درصد از کل سود عملیاتی را به خود اختصاص داده اند که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب اینجاست که موبایل های اندرویدی از نیمه اول سال 2017 حدود 85 درصد از بازار را تشکیل داده اند - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اما سود حاصل از - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنها از این درصد کمتر بوده - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

همانطور - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که بالاتر اشاره شد دلیل این اختلاف به میزان سودی - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برمی گردد که هر شرکت از فروش محصولات خود به دست می آورد.تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقیبرای مثال در نیمه سوم سال 2017 از فروش هر آیفون - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 151 دلار سود عاید اپل شده در حالی که این میزان برای کمپانی کره ای تنها 31 دلار بوده - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

با این حال سامسونگ در - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بین کمپانی های تولید کننده - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موبایل های اندرویدی از بیشترین حاشیه سود برخوردار بوده است.

برای مثال حاشیه سود فروش هر محصول برای هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی به ترتیب 15، 13،14 و 2 دلار بوده است.

این کمپانی های چینی در سه ماهه سوم - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سال 2017 به سود عملیاتی 1.5 میلیارد دلاری دست یافته اند، با این حال سهم اوپو و ویوو به ترتیب 0.2 و 0.6 درصد از - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از بازار کاهش پیدا کرده است.

تولیدکنندگان چینی علی - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رغم عرضه محصولات با قیمت های کمتر در حال گسترش سهم خود از بازار هستند و این مساله می تواند به - تعمیرات یخچال کرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تغییری کلی در بازار موبایل های هوشمند منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone