🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31045.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

صفحه نمایشگری که جایگزین تخته وایت بردهای قدیمی خواهد شد [تماشا کنید]

امروزه استفاده از نمایشگرهایی که از قلم دیجیتال برای نوشتن روی آن‌ها استفاده می‌شود امر رایجی محسوب می‌شود. اخیرا کمپانی E Ink صفحه نمایشگر تازه‌ای را خلق کرده که این تجربه را یک پله ارتقا ...

امروزه استفاده از نمایشگرهایی که از قلم دیجیتال برای نوشتن روی آن‌ها استفاده می‌شود امر رایجی محسوب می‌شود. اخیرا کمپانی E Ink صفحه نمایشگر تازه‌ای را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - خلق کرده که این تجربه را یک پله ارتقا داده و استفاده از آن مانند نوشتن روی کاغذ کار آسانی است.

این نمایشگر که با نام «جاست رایت» شناخته می‌شود، طراحی بسیار ساده‌ای داشته و برای کار کردن حتی نیازی به تابش نور از سمت خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایشگر ندارد و بنابراین برای استفاده از آن‌ تنها نیاز به شارژ کردن قلم خود دارید و خود صفحه نمایشگر فقط به کمی شارژ برای پاک کردن نوشته‌ها نیاز دارد.

در ضمن، عرض یک متری این صفحه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایشگر باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن‌ را جایگزین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - تخته وایت بردهای قدیمی کرد.

از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - این نکته هم نباید غافل شد که وزن و طراحی این صفحه نمایشگر به‌ گونه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - حمل کرد. در ضمن نمایشگر جدید E Ink از هر نوع دست خطی پشتیبانی می‌کند و شما به راحتی تنها با زدن یک دکمه می‌توانید تمام نوشته‌های خود را پاک کنید.

البته E Ink - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - روز گذشته و هنگام معرفی این نمایشگر اعلام کرده که جاست رایت هنوز برای عرضه به صورت عمومی آماده نیست و در حال حاضر هم تاریخ مشخصی برای ورود آن به بازار در نظر گرفته نشده است.

پیش از این هم E Ink با همکاری با سونی واحد مشترکی را برای تولید نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی تولید کرده بود که یکی از نتایج آن تولید کتابخوان ۱۰ اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone