🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23330.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 13.1.1 را برای رفع چند باگ دیگر منتشر کرد

اپل روز ۲۸ شهریور iOS 13 را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار داد، اما این نسخه از سیستم‌عامل آنقدر باگ داشت که اپل چند روز بعد نسخه iOS 13.1 را به همراه macOS منتشر ...

اپل روز ۲۸ شهریور iOS 13 را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار داد، اما این نسخه از سیستم‌عامل آنقدر باگ داشت که اپل چند روز بعد نسخه iOS 13.1 را به همراه macOS منتشر کرد تا شاید باگ‌های نسخه اولیه را مرتفع کند. ولی این اتفاق نیفتاد و همچنان چند باگ کوچک و بزرگ کاربران را آزار می‌داد. به همین دلیل اپل iOS 13.1.1 را منتشر کرده تا این مشکلات را نیز برطرف کند.

iOS - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - 13.1.1 صرفا یک بروزرسانی کوچک برای رفع آخرین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - باگ‌های باقیمانده این سیستم‌عامل محبوب بوده و ویژگی خاصی را به آیفون یا آیپد اضافه نمی‌کند. شاید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - مهم‌ترین مشکلی که در این آپدیت رفع شده است، مشکلات امنیتی کیبورد‌های متفرقه بود که اطلاعات شخصی کاربران را به بیرون درز می‌داد. همچنین این آپدیت از خالی شدن سریع باتری‌های آیفون نیز جلوگیری خواهد کرد و از این پس باید شاهد مصرف باتری متعادل باتری باشیم.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران

این آپدیت همچنین مشکلات سیری در آیفون ۱۱ را نیز برطرف کرده و از این پس دستورات صوتی کاربران را بهتر و درست‌تر متوجه می‌شود. iOS 13.1.1 همچنین باگی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - باعث می‌شد اپلیکیشن ریمایندرز به آرامی سینک شود را هم درست کرده است. با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - این آپدیت، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - اگر پیشنهادات سیری را خاموش کرده بودید، دیگر نباید شاهد روشن شدن خود به خودی آن باشید.

در iOS 13.1 اگر قصد ریستور کردن داده‌های خود از بک‌آپی که قبلا گرفته بودید را داشتید، با مشکل مواجه می‌شدید چرا که آیفون از ریستور کردن داده‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - شما خود داری می‌کرد. با آپدیت جدید iOS 13.1.1 این مشکل نیز برطرف شده است و از این به بعد می‌توانید به درستی آیفون - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - خود را بازیابی کنید.

با وجود این که آپدیت iOS 13.1.1 جزو آپدیت‌های کوچک این سیستم‌عامل می‌شود، به کاربران توصیه می‌شود که حتما آیفون و یا آیپد خود را به این نسخه بروز رسانی کنند. همچنین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - iPadOS 13.1.1 نیز اولین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - آپدیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر رویان استان مازندران - رسمی سیستم‌عامل مخصوص آیپد‌هاست، زیرا اولین نسخه آن iPadOS 13.1 بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone