🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35547.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پس از تایم وارنر، AT&T با خرید AppNexus جای پای خود را در تجارت تبلیغات محکم کرد

کمپانی AT&T به تازگی خبر از خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر ...

کمپانی AT&T به تازگی خبر از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر کرده و وارد رقابتی جدی تر با امثال گوگل، فیسبوک و ورایزن شود.

آنطور که خبرگزاری وال استریت ژورنال گزارش داده، AT&T طی سال های پیش رو و با بهره گیری از اطلاعات عظیمی که از طریق سرویس های وایرلس خود درباره مشتریان به دست آورده، برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ارائه تبلیغات شدیداً متمرکز برنامه ریزی کرده و می خواهد به این طریق، توجه تبلیغ دهندگان را به خود جلب کند.

مدیران AT&T اخیراً به ادغام کمپانی خود با کمپانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تایم وارنر چراغ سبز نشان دادند که درهای تازه ای را در تجارت تبلیغات به روی AT&T باز کرده و امکان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنترل محتوای تبلیغاتی کانال های تلویزیونی مختلف، نظیر TNT ،TBS ،CNN و سایر کانال های زیر نظر تایم وارنر را مهیا می کند.

بنابراین انتشار خبر خرید AppNexus به هیچ وجه اتفاقی نیست و AT&T تبلیغات تلویزیونی را یکی از نقاط تمرکز خود در این خرید تازه اعلام کرده است. به گفته برایان لسر، مدیرعامل AT&T «تکنولوژی های تبلیغات، تحلیل های همزمان و تکنولوژی را با محتویات ویدیویی و تلویزیونی پریمیوم ما ادغام خواهد کرد».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone