🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38435.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هواوی پی اسمارت چه مزایایی نسبت به رقبا دارد؟

طی هفته های اخیر به خوبی با پی اسمارت آشنا شده اید، میان رده ای از هواوی که مزایا و قابلیت های زیادی را به ازای قیمت پرداختی در اختیار شما قرار می دهد. پس ...

طی هفته های اخیر به خوبی با پی اسمارت آشنا شده اید، میان رده ای از هواوی که مزایا و قابلیت های زیادی را به ازای قیمت پرداختی در اختیار شما قرار می دهد. پس از بررسی تخصصی پی اسمارت، مقایسه با یکی از میان رده های هم قیمت سامسونگ و ارزیابی کیفیت دوربین در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مقایسه با سه رقیب مختلف، حالا می خواهیم مروری داشته باشیم بر مزایای رقابتی این تلفن همراه در بازار کشورمان.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

نخستین مزیت پی اسمارت به طراحی آن بر می گردد. اگرچه نمایشگر لبه تا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لبه برای اولین بار توسط ال جی به دنیای میان رده ها آمد، اما هواوی تنها شرکتیست که به شکل گسترده از این سبک طراحی در موبایل هایش استفاده کرده. نزدیک ترین رقیب هواوی در این بخش را می توان ال جی Q6 و ایسوس ذن فون مکس پلاس (M1) دانست که اولی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با بدنه پلاستیکی و دومی با ضخامت و وزن بالا، از نظر کیفیت ساخت و ارگونومی کمی پایین تر از پی اسمارت قرار می گیرند. سری J سامسونگ هم که مهم ترین رقیب هواوی در این رده قیمتی هستند، نمایشگرهای استاندارد 16:9 با حاشیه زیاد بالا و پایین صفحه دارند.

نمایشگر پی اسمارت یکی از بهترین نمونه ها در رده موبایل های اقتصادی به شمار می رود

نمایشگر پی اسمارت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود که از پنل 5.65 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینچی IPS LCD با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 2160×1080 پیکسل تشکیل شده است. همان طور که می دانید در استفاده عادی، چشم انسان توانایی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تفکیک تراکم بالای 400 پیکسل در هر اینچ را ندارد. پی اسمارت 427 پیکسل را در هر اینچ از نمایشگر به تصویر می کشد که برای مقایسه می - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توان به گلکسی جی 7 پرو  با تراکم 401ppi و گلکسی A7 با تراکم 386ppi اشاره کرد. ال جی Q6 به خاطر نمایشگر کوچک تر 5.5 اینچی تراکم بیشتری دارد. علاوه بر تراکم پیکسلی بالا، دقت رنگ، کنتراست و زاویه دید نمایشگر پی اسمارت هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم، سیستم عامل به روز پی اسمارت است. در حال حاضر به سختی می توان موبایلی اقتصادی مجهز به اندروید اوریو در بازار یافت و حتی بسیاری از پرچمداران چند میلیون تومانی هم از این نسخه سیستم عامل بی بهره اند. با توجه به اینکه اکثر محصولات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میان رده پشتیبانی خوبی را از سوی سازندگان دریافت نمی کنند، حضور آخرین نسخه اندروید و بسته های امنیتی به صورت پیش فرض می توند مزیت خوبی به شمار آید.

دوربین دوگانه را نمی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توان برتری اصلی پی اسمارت دانست

نهایتاً باید به دوربین دوگانه پی اسمارت اشاره کرد که با ترکیب دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی، امکان ثبت تصاویر پرتره و ایجاد عمق میدان مصنوعی را به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شما می دهد. البته اجرای این قابلیت ها بی نقص نیست و برتری قابل توجهی نسبت به پیاده سازی نرم افزاری آنها ندارد. شاید بهتر بود هواوی کاربرد بهتری را برای دوربین ثانویه پیدا می کرد، مثلاً حسگر با کیفیت تری با لنز عریض یا قابلیت بزرگنمایی اپتیکال به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار می گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone