🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38436.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نخستین پرواز آزمایشی با GE9X؛ قوی ترین موتور جت جهان [تماشا کنید]

کمپانی بوئینگ در یک پرواز 4 ساعته بزرگترین موتور جت جهان را روی یک هواپیمای 747 ویژه آزمایش کرده است. این موتور که GE9X نام دارد و توسط جنرال الکتریک تولید شده، کنار موتورهای کوچکتر ...

کمپانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - بوئینگ در یک پرواز 4 ساعته بزرگترین موتور جت جهان را روی یک هواپیمای 747 ویژه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - آزمایش کرده است. این موتور که GE9X نام دارد و توسط جنرال الکتریک تولید شده، کنار موتورهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - کوچکتر قرار گرفته تا در صورت از کار افتادن خطری جان سرنشینان را تهدید نکند.

طبق اعلام شرکت جنرال الکتریک قطر فن غول‌پیکر جلوی این موتور تقریبا 3.35 متر است که قادر به تولید نیروی عظیم‌ 100هزار پوند است و درون محفظه ای با قطر 4.4 متر قرار گرفته است. تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستانبرای ساخت محفظه احتراق این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - موتور 29 میلیون دلاری از کمپوزیت‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - حاوی ماتریک سرامیک استفاده شده است تا عملکرد ایده‌آل موتور تا دمای 1315 درجه سانتیگراد پایدار بماند. تیغه‌های فن اصلی نیز از نسل چهارم فیبرکربن ساخته شده اند.

این نخستین مرحله از سلسله آزمایشات موتور GE9X است و در صورت موفقیت در طیف گسترده‌ای از هواپیماهای غول‌پیکر و جدید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - بوئینگ 777X مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Ted Ingling، مدیر کل برنامه GE9X در بخش هوانوردی جنرال الکتریک می گوید:

ماه هاست مشغول برنامه ریزی برای این آزمایش هستیم و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش هایمان بودیم. در آزمایش بعدی که چندماه به طول خواهد انجامید، کارایی موتور را در فازهای مختلف پرواز مورد بررسی قرار می دهیم.

777X که در نمایشگاه Dubai Airshow معرفی شد، با اتکا بر مهندسی و ابداعات داخلی بوئینگ 777 و 787 دریم لاینر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - تولید می گردد. 777X دو موتوره در دو مدل عرضه می شود که هرکدام قادر به پیمایش مسیری 16 هزار کیلومتری بوده و توانایی جابه جایی 406 مسافر را دارند.تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستانطول باله های این هواپیما نسبت به مدل های قبلی 7 متر افزایش یافته و به 71.8 متر رسیده است. با توجه به این مساله بوئینگ ناچار شده نوک باله - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - ها را به صورت تاشو طراحی کند تا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان - هنگام عبور از گیت های مخصوص مشکلی پیش نیاید.

از سوی دیگر این مساله باعث افزایش عرض صندلی ها تا 46 سانتی متر شده که آسایش بیشتری را برای مسافران به ارمغان می آورد.

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کرمانشاه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone