🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38438.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تعبیه پنل های LCD در ال جی G7 و انتشار رندرهای جدید از آن

کمپانی ال جی در رویداد MWC امسال به جای رونمایی از پرچمدار جدید، نسخه به روز شده ای از V30 را به نمایش گذاشت تا معرفی عضو جدید خانواده G به ماه های آتی موکول ...

کمپانی ال جی در رویداد MWC امسال به جای رونمایی از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پرچمدار جدید، نسخه به روز شده ای از V30 را به نمایش گذاشت تا معرفی عضو جدید خانواده G به ماه های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آتی موکول شود.

روز گذشته نشریه «The Investor» مدعی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شد کمپانی کره ای ممکن است برای صرفه جویی در هزینه تولید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - G7 به جای پنل های POLED از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پنل های LCD استفاده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند.

این راهکار می تواند صرفه جویی قابل توجهی را برای ال جی به ارمغان بیاورد چرا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که پنل های OLED - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دو تا سه برابر از نمونه های LCD گرانتر هستند.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

کمپانی کره ای تا کنون خبر یا تصویر موثقی را از طراحی احتمالی G7 منتشر نکرده اما فعالان این حوزه دست روی دست نگذاشته و بر اساس شایعات و خبرهای بیشماری که از این موبایل به گوش رسیده رندرهایی از آن را منتشر کرده اند. این رندرها توسط کانال یوتیوبی Science and Knowledge منتشر شده که در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طراحی موبایل ها دستی بر آتش دارند.

نخستین موردی که در این تصاویر جلب توجه می کند نسبت بالای نمایشگر به بدنه است. در قسمت بالایی نمایشگر، دوربین و اسپیکر درون یک بریدگی قرار گرفته اند که این روزهای به بخش جدایی ناپذیری از طراحی اسمارت فون ها تبدیل شده است.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیلبه های کناری نمایشگر G7 تقریبا محو شده اند در حالی که در بخش پایینی حاشیه محسوسی به چشم می خورد.

G7 هم مانند مدل قبلی از پنل پشتی شیشه ای و فریم آلومینیومی بهره می برد اما پشتیبانی آن از استاندارهای نظامی مقاومت در برابر آب،سقوط - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و گرد غبار تائید نشده است.

همانطور که در شایعات قبلی شنیده بودیم پنل پشتی میزبان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه با پیکربندی عمودی، فوکوس خودکار لیزری، فلش LED و سنسور اثر انگشت است.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیهفته گذشته رسانه های کره ای مدعی شده بودند که این اسمارت فون از چیپست اسنپدراگون 845، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رم و حافظه ارتقا یافته برخوردار است که احتمالا به معنی 6 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 64 گیگابایت حافظه داخلی برای جی 7 و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پلاس است.

این رسانه ها از معرفی G7 در فرودین و عرضه احتمالی در اوایل خرداد ماه خبر دادند. از نظر قیمت هم G7 کمی از مدل قبلی گرانتر بوده و در کره جنوبی بسته به مدل 850 تا 950 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone