🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44937.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای جدید ال جی V30 از طراحی کشویی این پرچمدار حکایت دارند

کمپانی LG به دنبال عرضه مدل V10 در سال 2015 و مدل V20 در سال 2016، به احتمال زیاد امسال نیز موبایل جدیدی از این سری را با نام V30 معرفی خواهد کرد. با توجه ...

کمپانی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - LG به دنبال عرضه مدل V10 در سال 2015 و مدل V20 در سال 2016، به احتمال زیاد امسال نیز موبایل جدیدی از این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را با نام V30 معرفی خواهد کرد. با توجه به رندرهایی که اخیراً توسط افشاگر معروف «ایوان بلس» منتشر شده، پرچمدار بعدی ال جی احتمالاً یک تلفن کشویی با صفحه نمایش دوم به جای کیبورد فیزیکی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بر اساس گفته های بلَس، تصاویر موجود مربوط به ایده های اولیه کمپانی کره ای است و ممکن است این شرکت در محصول نهایی از طراحی کشویی استفاده نکند. البته مشاهده رندرهای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد بحث خالی از لطف نیست و تصور جالبی از طرز تفکر طراحان ال جی ایجاد می کند.

نمایشگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوم V30 می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد که کیبورد مجازی یکی از پیش پا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افتاده ترین گزینه هاست. اما طبق تصویری که ایوان بلس منتشر کرده، ال جی ایده های جالب و کاربردی زیادی برای بهره گیری از صفحه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایش دوم در ذهن دارد که امیدواریم در صورت تولید، این تنوع کارکرد را در محصول نهایی نیز مشاهده کنیم.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هرچند با توجه به روند کمپانی در طراحی محصولات پرچمدار، بعید نیست V30 از ساختار کشویی با دو نمایشگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - OLED بهره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مند شود، اما نگاهی به سرنوشت موبایل «Blackberry Priv» به ال جی یادآور می شود که طراحی کشویی، حرکتی همراه با ریسک بوده و باید میزان استقبال احتمالی مشتریان را نیز در نظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone