تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17219.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس ۹۸۱ با مودم 5G: قلب تپنده نسل آینده گوشی‌های میان‌رده سامسونگ

سامسونگ در آینده از پردازنده‌های جدیدی برای استفاده در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند که احتمالا یکی از آن‌ها، اگزینوس ۹۸۱ باشد. سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A را به فروش ...

سامسونگ در آینده از پردازنده‌های جدیدی برای استفاده در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - رونمایی می‌کند که احتمالا یکی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - از آن‌ها، اگزینوس ۹۸۱ باشد.

سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A را به فروش می‌رساند که نسل بعدی آن‌ها به چیپست جدیدی نیاز دارد و این احتمال وجود دارد که از پردازنده اگزینوس ۹۸۱ بهره ببرند. این چیپ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما در «Bluetooth SIG» مشاهده شده و اطلاعات کمی درباره آن وجود دارد.

سامسونگ هم اکنون در حال توسعه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - یک پردازنده میان‌رده جدید با نام اگزینوس ۱۰۸۰ است که از جدیدترین هسته پردازشی شرکت ARM یعنی Cortex-A78 استفاده می‌کند و به اعتقاد برخی، به عنوان جایگزین اگزینوس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - ۹۸۰ از راه می‌رسد.

اگزینوس ۹۸۰ در گوشی‌هایی مانند گلکسی A51 مورد استفاده قرار نگرفته چرا که مدت طولانی پس از عرضه این دستگاه معرفی شد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - با این حال شاهد حضور این پردازنده در نسخه 5G گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 هستیم.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان

انتظار می‌رود اگزینوس ۹۸۱ به عنوان جایگزین اگزینوس ۹۸۰ از راه برسد و در نسخه‌های 5G گلکسی A52 و گلکسی A72 مورد استفاده قرار بگیرد. سامسونگ پردازنده اگزینوس ۹۸۰ را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - در اختیار کمپانی‌های دیگری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - مانند ویوو قرار داده و شاید نسل جدید آن نیز در محصولات شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا عرضه چیپست اگزینوس ۹۸۱ می‌تواند به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - معنای عدم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - وجود مودم 5G مجتمع در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - اگزینوس ۱۰۸۰ باشد؟ این احتمال وجود دارد که سامسونگ همچنان در سال آینده میلادی مهمترین گوشی‌های میان‌رده خود را در نسخه‌های 4G و 5G به فروش برساند که البته منطقی به نظر می‌رسد.

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی بیشتر در مناطقی به فروش می‌رسند که کاربران دسترسی به شبکه 5G ندارند، بنابراین نیازی به استفاده از مودم 5G در آن‌ها نیست. لیست Bluetooth SIG اطلاعات زیادی درباره پردازنده جدید سامسونگ در اختیار ما قرار نمی‌دهد و تنها به پشتیبانی آن از بلوتوث ۵.۲ اشاره دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone