تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17220.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه ترسناک و انسان گونه ربات جدید دیزنی [تماشا کنید]

دیزنی ربات جدیدی ساخته که توانایی شبیه‌سازی حرکات سر و صورت انسان از جمله پلک زدن و تکان‌های طبیعی سر را دارد. ربات جدید دیزنی به کمک سنسورهایی که درون سینه‌اش قرار گرفته‌اند، نزدیک شدن ...

دیزنی ربات جدیدی ساخته که توانایی شبیه‌سازی حرکات سر و صورت انسان از جمله پلک زدن و تکان‌های طبیعی سر را دارد.

ربات جدید دیزنی به کمک سنسورهایی که درون سینه‌اش قرار گرفته‌اند، نزدیک شدن فرد را تشخیص داده و جهت سر و صورت خود را به سمت او تغییر می‌دهد. چشم‌ها نیز از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - وضعیت خیرگی به وضعیتی که از آن تحت عنوان «حرکت جهشی چشم» (Saccade) یاد می‌شود، تغییر حالت می‌دهند. سینه ربات نیز به منظور شبیه‌سازی نفس کشیدن بالا و پایین می‌رود.

ربات مورد بحث - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - توسط مهندسین شرکت Disney Research، بازوی تحقیقاتی شرکت والت دیزنی (Walt Disney Imagineering) و محققان رباتیک دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین (UIUC) و مؤسسه فناوری کالیفرنیا ساخته شده است.

دیزنی احتمالاً از این فناوری برای تولید ربات‌ها طبیعی‌تر برای پارک‌های خود استفاده خواهد کرد. این ربات تقریباً کامل است و به نظر می‌رسد تنها کاستی آن پوست مصنوعی باشد.

دیزنی مدت هاست روی توسعه ربات‌های طبیعی‌تر کار می‌کند. این شرکت سال ۲۰۱۸ از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - رباتی به نام Stickman رونمایی کرد که می‌توانست در هوا پشتک بزند و دیزنی از بکارگیری آن به عنوان بدلکار در فیلم‌ها خبر داد.

دیزنی می‌گوید خیره شدن یکی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - از مهم‌ترین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - رفتارهای اجتماعی است و بر درک ما از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - طرف مقابل تأثیر می‌گذارد. برای مثال افرادی که تماس چشمی بیشتری برقرار می‌کنند معمولاً باهوش‌تر، صادق‌تر، مهربان‌تر و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - معتمدتر جلوه می‌کنند. دیزنی با توجه به تأثیر تماس چشمی در روابط اجتماعی و همچنین توانایی آن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - در نشان دادن حالات مختلف، رباتی با توانایی شبیه‌سازی تماس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کنگاور استان کردستان - چشمی انسان توسعه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone