تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17218.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چطور اپلیکیشن‌های ممنوعه اندروید را دانلود کنیم؟

تابحال پیش آمده اپلیکیشنی را بخواهید از فروشگاه پلی استور دانلود کنید و نتوانید پیدایش کنید؟ حتی زمانی که مطمئنید اپلیکیشن مورد نظرتان روی این فروشگاه قرار دارد و باز هم هیچ راهی برای پیدا ...

تابحال پیش آمده اپلیکیشنی را بخواهید از فروشگاه پلی استور دانلود کنید و نتوانید پیدایش کنید؟ حتی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - زمانی که مطمئنید اپلیکیشن مورد نظرتان روی این فروشگاه قرار دارد و باز هم هیچ راهی برای پیدا کردنش وجود ندارد. اگر از طریق سرچ گوگل نیز وارد صفحه پلی استور اپلیکیشن یا بازی مورد نظرتان شوید با این ارور مواجه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - می‌شوید که اپلیکیشن مربوطه در منطقه شما قابل دسترس نیست. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - درواقع بسیاری از دولوپرها دسترسی برنامه‌هایشان را برای ایران مسدود کرده‌اند و این مسئله موجب می‌شود تا نتوانید آن‌ها را از فروشگاه‌های رسمی دانلود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - و نصب کنید. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - بدین ترتیب ما با لیستی از اپلیکیشن های ممنوعه اندروید مواجهیم که در حالت عادی نمی‌توانیم دانلودشان کنیم.

روش ساده‌ای وجود دارد که بتوانید موقعیتتان را تغییر دهید تا از فروشگاه‌ کشورهای غربی استفاده و این اپلیکیشن های ممنوعه اندروید را به سادگی دانلود و نصب کنید. بدین ترتیب می‌توانید بدون محدودیت به تمام اطلاعات و امکانات فروشگاه پلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - استور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - دسترسی پیدا کنید. درواقع برای این کار به یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - اپلیکیشن تغییر دهنده آی‌پی نیاز دارید. آی‌پی منطقه مورد نظر را انتخاب و سپس از آن برای تغییر موقعیتتان استفاده می‌کنید. پس از یک بار انجام دادن این کار می‌توانید دفعات بعدی بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی‌پی اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید.

برای آشنا شدن با این پروسه ویدیو را تماشا کنید. سوالات و مشکلاتتان را نیز در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone