تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17221.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی برج کلمه؛ جایگزین آمیرزا؟

پازل‌های کلمات همیشه از موضوعات پر تکرار در بین بازی‌سازان و بازیکنان ایرانی بوده‌اند و انواع بازی‌هایی که در این سبک ارائه شده و به محبوبیت رسید‌ه‌اند، می‌توانند گواهی بر این قضیه باشند. وقتی عناوینی ...

پازل‌های کلمات همیشه از موضوعات پر تکرار در بین بازی‌سازان و بازیکنان ایرانی بوده‌اند و انواع بازی‌هایی که در این سبک ارائه شده و به محبوبیت رسید‌ه‌اند، می‌توانند گواهی بر این قضیه باشند. وقتی عناوینی مثل «آمیرزا» ،‌ «باقلوا» و «کلماتیک» عرضه شدند، در تمام مهمانی‌های خانوادگی و جمع‌های دوستانه صحبتی از این بازی‌ها بود و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - درصد زیادی از افراد تجربه‌اش کرده بودند اما این پایان راه نبود و سازندگان بسیاری سعی کردند این سبک را ادامه بدهند؛ بازی‌سازان فعال در «سداسمال استودیو» با ساختن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازی برج کلمه یکی از ادامه‌دهندگان این مسیرند.

در بازی برج کلمه مانند سایر پازل‌های این سبک باید به دنبال کلمات مشخصی بگردید که از کنار هم قرار گرفتن حروف مختلف تشکیل شده‌اند. در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - آمیرزا و باقلوا که نمونه‌های موفق این سبک بودند، موضوع مشخصی برای انتخاب کلمات وجود نداشت و فقط باید تمام کلمات ممکن با حروفی که در اختیار بازیکن بود، ساخته می‌شد اما برج کلمه در ۴۵ فصل و ۴۵۰ قسمت طراحی و ساخته شده است که موضوعات مختلفی از جمله مشاهیر، ضرب‌المثل، شهر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - و کشور و... را پوشش می‌دهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

با ورود به هر مرحله یک برج متشکل از حروف روبروی شما - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد که با توجه به موضوع مرحله باید حروفی را که کنار هم کلمه‌ی مرتبطی می‌سازند، انتخاب کنید و با وصل کردن حروف به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - کلمه را مشخص کنید. با انتخاب هر کلمه، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - حروف از برج حذف می‌شوند و حروف جدید کنار هم قرار می‌گیرند که امکان به وجود آمدن کلمات جدید را فراهم می‌کند. اتصال حروف فقط به شکل ستونی یا ردیفی ممکن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - است و حروف هم نباید با هم فاصله داشته باشند.

پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله سکه دریافت می‌کنید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - اما اگر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بتوانید کلماتی بیشتر از تعداد مشخص شده پیدا کنید، سکه‌ی اضافی می‌گیرید. علاوه بر امتیازات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازی، می‌توانید با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرداخت درون برنامه‌ای هم سکه‌های بیشتری به دست بیاورید.

در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - مراحلی که بازی واقعا سخت می‌شود می‌توانید از گزینه‌های کمکی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده کنید که در پایین صفحه وجود دارند. این گزینه‌ها تا سه بار به صورت رایگان قابل استفاده هستند و بعد از سه بار باید با پرداخت سکه از آن‌ها استفاده کنید که البته با توجه به سیستم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - امتیازدهی دست و دل‌بازانه‌ی بازی، کار سختی نیست.

بازی به کنترل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - لمسی پیچیده‌ای نیاز ندارد و به همین دلیل شاهد یک گیم‌پلی روان هستیم که البته جای خالی انیمیشن‌های دقیق‌تر در کنار آن احساس می‌شود. بازی آفلاین است و بهتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - است قبل از بازی حتما اتصال اینترنت را قطع کنید چون تبلیغاتی که پس از هر مرحله پخش می‌شود کلافه‌کننده است و روند بازی را هم کند می‌کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

با تمام این صحبت‌ها، باید گفت که بازی برج کلمه در نوع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - خودش بازی خوب و قابل قبولی است که می‌تواند ساعت‌ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - سرگرمتان کند. سازندگان بازی برج کلمه با افزودن موضوع به این سبک که حتی در بخش‌هایی از بازی حالت معما به خود می‌گیرد، توانسته‌اند عملکرد متفاوتی داشته و تا حدی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - از رقبایشان در این حوزه فاصله بگیرند.

با این وجود کمی اغراق‌آمیز است اگر بخواهید بازی برج کلمه را با عناوین موفق‌تری مثل آمیرزا یا کلماتیک قیاس کنید. برج کلمه در بهترین حالت می‌تواند تا مدتی کوتاه، آن هم برای مخاطبی که از بازی‌های جورچین کلمات اشباع نشده سرگرم‌کننده باشد. هر چند جلوه‌های بصری بازی چندان خوب و پخته نیست و شاید نتواند همین مخاطبان را هم پای خود نگه دارد.

نکته مسلم اینجاست که به ایده ساخت بازی‌های جورچین کلمات طی این چند سال، به قدر کافی پرداخته شده، ایده‌های ناب امتحانشان را پس داده‌اند و فقط فضای کوچکی برای خلاقیت و آوردن ایده‌های نو به این بازی‌ها باقی مانده است. با این حساب بعید است دیگر شاهد محصولات باکیفیتی در سطح و اندازه آمیرزا در بازار بازی‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - موبایلی باشیم.

بنابراین شاید کاستن از اولویت ساخت بازی‌های جورچین کلمات و پرداختن به سوژه‌های بکری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - که می‌توانند پتانسیل خوبی در بازار داخلی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - داشته باشند، برای فعالان بازیسازی تصمیم هوشمندانه‌تری باشد. طبیعتا ارائه ایده‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - نو و پذیرش ریسک این کار، در صورت به ثمر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - نشستن و رسیدن به موفقیت لذتی برای توسعه‌دهنده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - به همراه دارد که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرداخت به ایده‌های تکراری و با ریسک کم اصلا قادر به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - برآورده کردن آن نیست.

بازی برج کلمه را می‌توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

برج کلمه

سازنده: سداسمال استودیو قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone