تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17223.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت پیام ناپدید شونده واتساپ چگونه کار می‌کند؟

واتساپ در حال کار روی ویژگی به نام پیام ناپدید شونده است که در صورت فعال شدن، پیام‌های ارسالی پس از ۷ روز ناپدید می‌شوند، اما نحوه کار پیام ناپدید شونده واتساپ چگونه است؟ این ...

واتساپ در حال کار روی ویژگی به نام پیام ناپدید شونده است که در صورت فعال شدن، پیام‌های ارسالی پس از ۷ روز ناپدید می‌شوند، اما نحوه کار پیام ناپدید شونده واتساپ چگونه است؟

این قابلیت هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته و تنها به نسخه بتا اضافه شده، البته در آینده کاربران در نسخه وب و سیستم عامل اندروید، iOS و KaiOS به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - این کمپانی درباره پیام‌ ناپدید شونده واتساپ اعلام کرده:

«اگر کاربری واتساپ را برای مدت ۷ روز باز نکند، پیام ناپدید خواهد شد. با این حال این احتمال وجود دارد که پیش نمایش پیام تا زمانی که واتساپ باز شود، در نوتیفکیشن‌ها به نمایش گذاشته شود.»

کاربران می‌توانند قابلیت پیام ناپدید شونده واتساپ را برای کاربران به صورت جداگانه فعال و غیرفعال کنند. در گروه‌ها تنها ادمین‌ها می‌توانند چنین ویژگی را مورد استفاده قرار دهند که البته تاثیری روی پیام‌هایی که در گذشته ارسال شده‌اند یا دریافت کرده‌اید، ندارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران

باید به این نکته اشاره کنیم که اگر یک پیام ناپدید شونده واتساپ برای فرد دیگری با غیرفعال بودن این ویژگی ارسال شود، ناپدید نخواهد شد و کاربر دوم پس از مدت ۷ روز به آن دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این اگر کاربری پیش از ناپدید شدن پیام تصمیم به تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌ها بگیرد، این پیام در بکاپ قرار می‌گیرد اما پس از ریستور کردن، ناپدید می‌شود.

واتساپ به کاربران توصیه کرده که این ویژگی را تنها برای افراد قابل اطمینان خود مورد استفاده قرار دهند چرا که می‌توان آن را فوروارد کرد یا اینکه پیش از ناپدید شدن، از آن اسکرین شات گرفت. علاوه بر این می‌توان با دستگاه دیگری نیز از این پیام پیش از ناپدید شدن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - عکس گرفت.

واتساپ همچنین به این موضوع اشاره کرده که به صورت پیش فرض، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - فایل‌های مدیا دریافتی به صورت خودکار دانلود شده و درون دستگاه قرار می‌گیرند. اگر قابلیت پیام ناپدید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - شونده واتساپ فعال باشد، فایل رسانه‌ای ناپدید می‌شود اما در صورت فعال بودن ویژگی دانلود خودکار، درون گوشی ذخیره خواهد شد.

در حال حاضر واتساپ اطلاعاتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - درباره تاریخ عرضه عمومی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - این ویژگی ارائه نکرده و بسیاری از کاربران محبوبترین پیام‌رسان جهان که اکنون روزانه ۱۰۰ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - میلیارد پیام توسط آن رد و بدل می‌شود، منتظر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - چنین قابلیتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر امیرکلا استان مازندران - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone