🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40599.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل نسخه جدید تقویم تحت وب خود را منتشر کرد

گوگل ساعاتی پیش نسخه جدیدی از اپلیکیشن تقویم تحت وب خود موسوم به Google Calendar را منتشر کرده که در آن تغییرات بزرگی مشاهده می شود. طراحان گوگل در این نسخه رابط کاربری کاملا جدیدی ...

گوگل ساعاتی پیش نسخه جدیدی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - از اپلیکیشن تقویم تحت وب خود موسوم به Google Calendar را منتشر کرده که در آن تغییرات بزرگی مشاهده می شود. طراحان گوگل در این نسخه رابط کاربری کاملا جدیدی را برای اپلیکیشن طراحی کرده اند که با آیکن های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - بزرگ، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - رنگ های تازه و باکس های منظم تر برای رویدادها ظاهر زیبا و مدرن تری به خود گرفته است.

در واقع می توان گفت که نسخه تحت وب تقویم گوگل از نظر ظاهری حالا به اپلیکیشن موبایل آن شباهت پیدا کرده. اما از نظر عملکرد، گوگل قابلیت های جدیدی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - تقویم اضافه کرده که بیشترین سود از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - آن ها را کسب و کارها و کاربران تجاری خواهند برد. حالا ادمین ها می توانند جزئیاتی در مورد اتاق های کنفرانس به هر رویداد اضافه کنند تا شرکت کنندگان پیش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - از حاضر شدن در محل از وسعت مکان یا امکان دسترسی ویلچر و مسائلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - از این قبیل با خبر شوند.

همچنین کاربران تقویم گوگل از این پس قادرند که اسناد و فایل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - های اکسل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - و پاورپوینت را ضمیمه رویدادهایشان کنند تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - افراد شرکت کننده در هر رویداد با مراجعه به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - بخش event detail به آن ها دسترسی داشته باشند.

گوگل به جز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - مواردی که گفتیم، تغییرات کوچک دیگری را هم در نسخه تحت وب تقویم در دستور کارش قرار داده که می توانند ارتباط و همکاری با دیگر افراد را بهبود ببخشند. کاربران حالا می توانند در حالت day چندین تقویم را به طور یکجا مشاهده کرده و با هم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - مقایسه نمایند. همچنین حالا با نگه داشتن نشان گر ماوس روی اسامی شرکت کنندگان در هر رویداد، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - اپلیکیشن می تواند اطلاعات کاربری هر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - کدام را به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone