تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10030.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با سوءاستفاده از نام ویندوز ۱۱ آلفا به دنبال نفوذ به کامپیوترها هستند

کلاهبرداران با سوءاستفاده از هیجانی که پیرامون ویندوز ۱۱ به وجود آمده، به سراغ برپایی کمپین‌های فیشینگ با استفاده از نام ویندوز ۱۱ آلفا رفته‌اند و قصد دارند با بی‌توجهی کاربران اطلاعات آن‌ها را از ...

کلاهبرداران با سوءاستفاده از هیجانی که پیرامون ویندوز ۱۱ به وجود آمده، به سراغ برپایی کمپین‌های فیشینگ با استفاده از نام ویندوز ۱۱ آلفا رفته‌اند و قصد دارند با بی‌توجهی کاربران اطلاعات آن‌ها را از دستشان خارج کنند.

به گزارش وب‌سایت Bleeping Computer، شرکت‌ها اخیرا ایمیل‌هایی دریافت کرده‌اند که حاوی فایل‌هایی با ادعای ساخته شدن روی ویندوز ۱۱ آلفا هستند. در این ایمیل‌ها به کاربران گفته شده که برای رعایت سازگاری و باز کردن این فایل‌ها باید مراحل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - خاصی را دنبال کنند، اما دنبال کردن این مراحل باعث از کار افتادن ویژگی‌های امنیتی و اجرای یک ماکروی VBA خاص می‌شود که دربرگیرنده کد مخرب هکرهاست.

کد مربوطه توسط مهاجمان به هم ریخته شده تا قابل تحلیل نباشد، اما همچنان به روش‌هایی می‌توان آن را پاکسازی کرد و دستورات اصلی را خواند. در این کد یک درب پشتی قرار داده شده که با توجه به شواهد احتمالا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - متعلق به گروه هکری FIN7 است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان

محققان شرکت Anomali می‌گویند در این اسکریپت VB - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - کدهایی قرار داده شده که پیش از آلوده کردن کامپیوتر زبان‌های مورد استفاده در دستگاه را بررسی می‌کند. چنان‌چه زبانی از میان روسی، اوکراینی، مولداویایی، سوربی، اسلوواک، اسلوونیایی، استونیایی و صربستانی شناسایی شود، فعالیت‌های مخرب متوقف می‌شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان

با توجه به اسم‌هایی که در این کمپین استفاده شده، به نظر می‌رسد که فعالیت هکرها در بازه زمانی بین اواخر ژوئن تا اواخر ژوئیه شکل گرفته است، زمانی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - که اخبار مربوط به ویندوز ۱۱ شدت بیشتری پیدا کرده بود و نام این سیستم عامل در اکثر محافل اجتماعی شنیده می‌شد.

هکرها با ادعا به ساخت این فایل از طریق ویندوز ۱۱ آلفا می‌خواهند کاربران را متقاعد کنند که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - مشکل عدم سازگاری مانع از دسترسی به اطلاعات شده و می‌توانند از طریق دنبال کردن دستورالعمل‌ها مشکل را برطرف کنند. ولی با انجام این کارها به مهاجمان اجازه می‌دهند کد خود را روی کامپیوتر اجرا نمایند.

گروه FIN7 - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - حداقل از سال ۲۰۱۳ مشغول فعالیت است - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - و تاکنون شرکت‌هایی مثل «رد رابین»، «آربیز»، «چیلیز» - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سنندج استان کردستان - و Chipotle Mexican Grill را هدف حمله قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone