تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10028.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

قاضی فدرال آمریکا: هوش مصنوعی نمی‌تواند مخترع پتنت‌ها باشد

هوش مصنوعی نه تنها هنوز نتوانسته دنیا را تسخیر کند، بلکه حتی قادر به ثبت پتنت هم نیست. یک قاضی فدرال آمریکایی در حکمی اعلام کرده که هوش مصنوعی با توجه به قوانین فعلی ایالات ...

هوش مصنوعی نه تنها هنوز نتوانسته دنیا را تسخیر کند، بلکه حتی قادر به ثبت پتنت هم نیست. یک قاضی فدرال آمریکایی در حکمی اعلام کرده که هوش مصنوعی با توجه به قوانین فعلی ایالات متحده نمی‌تواند به‌عنوان مبدع پتنت‌ها شناخته شود.

این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - حکم برای پرونده‌ای صادر شده که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - توسط شخصی به نام «استفن تیلر» به دادگاه برده شده بود. تیلر یکی از اعضای پروژه Artificial Inventor است که تلاشی جهانی برای ارائه مجوز به هوش مصنوعی به منظور ثبت پتنت‌ها محسوب می‌شود. تیلر چند وقت پیش با رد درخواست ثبت پتنتی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - که یک هوش مصنوعی به نام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - DABUS به عنوان مبدع آن معرفی شده بود، از اداره پتنت و نشان تجاری آمریکا شکایت کرد.

اداره پتنت آمریکا به او توضیح - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - داد که دستگاه‌ها نمی‌توانند مبدع باشند چون انسان نیستند. در واقع، دستگاه‌ها ابزارهایی ساخته دست بشرند که برای ابداع به کار می‌روند. حالا «لئونی بریکما»، قاضی فدرال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - آمریکا تفسیر اداره پتنت را تایید کرده و می‌گوید همه چیز به استفاده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - روزمره ما از زبان برمی‌گردد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان

کنگره آمریکا در آخرین بازبینی قانون ملی پتنت‌های آمریکا در سال ۲۰۱۱ مبدع را به عنوان یک فرد تعریف کرده است. در قانون پتنت نیز از مبدع با ضمیر او مذکر (Himself) و مونث (Herself) یاد شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - است. بریکما می‌گوید: «کنگره با استفاده از ضمایری همچون Himself و Herself و فعل «باور دارد» در کنار واژه «فرد» به وضوح به یک انسان زنده اشاره کرده است. چون فرض بر این است که معنای یک عبارت در طول یک قانون ثابت باقی می‌ماند، فرض می‌شود که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - عبارت «فرد» هم در تمام قانون پتنت معنای ثابتی دارد.»

بریکما می‌گوید ماهیت مخترع قبلا در دادگاه‌های فدرال بررسی و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - مشخص شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - که هیچ شرکت یا ایالتی نمی‌تواند مدعی شود که مبدع یک پتنت است. تیلر می‌گوید دادگاه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خدابنده استان زنجان - باید به این ایده احترام بگذارد که هدف کنگره تشویق مردم به نوآوری و ابداع بوده و فرقی نمی‌کند مخترع انسان یا هوش مصنوعی باشد. ولی بریکما این ادعا را نپذیرفته و می‌گوید برای قانون‌گذاری و اصلاح مقررات موجود باید به کنگره مراجعه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone