تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20590.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

امکان استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه فراهم می‌شود

واتساپ در سال‌های اخیر به ویژگی‌های زیادی مجهز شده اما همچنان کمبودهایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عدم امکان استفاده از یک حساب در چندین دستگاه است که ظاهرا در آینده رفع خواهد شد. ...

واتساپ در سال‌های اخیر به ویژگی‌های زیادی مجهز شده اما همچنان کمبودهایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عدم امکان استفاده از یک حساب در چندین دستگاه است که ظاهرا در آینده رفع خواهد شد.

در دنیای امروز برنامه‌های پیام‌رسان زیادی وجود دارند که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود، با این حال همچنان با کمبودهایی دست و پنجه نرم می‌کند. این برنامه چندین ماه پیش و پس از مدت‌ها انتظار، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - به دارک مود مجهز شد، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - ویژگی که رقبایش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - مانند تلگرام قبل از آن ارائه کرده بودند.

یکی از مشکلاتی که کاربران واتساپ را دچار دردسر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌کند، وابستگی حساب آن‌ها به گوشی یا دستگاه اصلی است. برای مثال اگر بخواهید از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - حساب خود توسط کامپیوتر یا تحت وب استفاده کنید، باید گوشی در اختیارتان باشد و با آن نیز به این پیام‌رسان متصل شوید و نمی‌توانید از یک حساب روی چندین دستگاه استفاده کنید. اگر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - این برنامه به نام کاربری و پسورد کاربر وابسته باشد، می‌توان بدون چنین مشکلاتی از آن در دستگاه‌های مختلف استفاده کرد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران

حالا به گزارش WABetaInfo، این موضوع تغییر خواهد کرد و فیسبوک در حال توسعه رابط کاربری جدیدی است - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - که به کاربران اجازه می‌دهد حداکثر ۴ دستگاه را به یکدیگر متصل کند و از آن‌ها به صورت همزمان استفاده کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران

جدیدترین نسخه بتای واتساپ با ورژن ۲.۲۰.۱۹۶.۸ برای اندروید، شامل چندین صفحه می‌شود که نشان می‌دهد می‌توانید از آن در دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوتر، مرورگر و فیسبوک پورتال استفاده کنید. به گفته WABetaInfo، کاربران می‌توانند کد موردنیاز برای اتصال دستگاه‌ها را توسط پیامک یا چت واتساپ دریافت کنند.

در حالی که این ویژگی در دنیای پیام‌رسان‌ها جدید نیست، باعث می‌شود کاربران واتساپ دیگر به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - اپلیکیشن موبایل آن وابسته نباشند و بتوانند به راحتی توسط کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر از حساب خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone