تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20587.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پزشکان و پرستاران علیه زاکربرگ؛ واکنش‌ها نسبت به سیاست‌های فیسبوک ادامه دارد

مقامات شهر سن فرانسیسکو نام‌گذاری یکی از بیمارستان‌های دولتی منطقه به اسم مارک زاکربرگ را محکوم کرده‌اند، و این موضوع مورد حمایت پرستاران، پزشکان و متخصصان بیمارستان قرار گرفته است؛ آنها نسبت به سیاست‌های اخیر ...

مقامات شهر سن فرانسیسکو نام‌گذاری یکی از بیمارستان‌های دولتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - منطقه به اسم مارک زاکربرگ را محکوم کرده‌اند، و این موضوع مورد حمایت پرستاران، پزشکان و متخصصان بیمارستان قرار گرفته است؛ آنها نسبت به سیاست‌های اخیر فیسبوک و عدم شفاف‌سازی کافی این شبکه اجتماعی ابراز نگرانی کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۵ پیرو کمک ۷۵ میلیون دلاری بنیان‌گذار فیسبوک به بیمارستان مورد بحث، نام این مرکز درمانی به زاکربرگ تغییر یافت. طی تمام این سال‌ها نیروهای شاغل در بیمارستان در رابطه با نظارت و ارتباطات فیسبوک و مشکلات و حواشی آن، به خصوص در زمینه حریم خصوصی، تحقیقات غیراخلاقی، عدم شفاف‌سازی اطلاعات، نفرت پراکنی و بسیاری موارد دیگر ابراز نگرانی کردند.

در همین راستا «گوردون مار» ناظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - ارشد شورای شهر سن فرانسیسکو انتخاب نام زاکربرگ برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - این بیمارستان را محکوم کرد و قطعنامه‌ای را به هیئت مدیره ارائه نمود. این قطعنامه قوانین واضحی پیرامون حق نامگذاری مراکز مهم شهر را تبیین می‌کند که طی آن می‌بایست هر نامی «ارزش‌ها و تعهد شهر را در رابطه با حفظ حقوق بشر، کرامت و عدالت اجتماعی و نژادی» را نمایش دهد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

تاکنون درخواست‌ها، استشهادها و اعتراضات شفاهی متعددی جهت حذف نام زاکربرگ از بیمارستان و بازگشت آن به اسم «بیمارستان عمومی سن فرانسیسکو» صورت گرفته، اما به نظر می رسد هیئت مدیره بیمارستان تمایلی به این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - تغییر نام ندارند. اما در هر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - صورت همچنان فشارها از سوی نیروهای کار داخلی بیمارستان، و همچنین شورای شهر سن فرانسیسکو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - ادامه دارد.

«مایک دینگل» یکی از پرستاران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بازنشسته که عبارت «Zuck off» را بین جامعه پزشکان جا انداخت، به حواشی اخیر و دنباله‌دار کمپانی فیسبوک اشاره دارد. او با توجه به اینکه بیش از هزار شرکت مختلف تبلیغات خود در شبکه اجتماعی متعلق به زاکربرگ را متوقف کرده‌اند، فیسبوک را بستری می‌خواند که «سابقه‌ای طولانی مدت در ترویج نژادپرستی، خشونت، نشر محتوای غلط، نفرت پراکنی و اخبار دروغ داشته» و معتقد است این موضوع روی دیدگاه مخاطبان نسبت به بیمارستان تاثیر منفی خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - داشت.

علاوه بر این ۲۶۰ دانشمند از سراسر ایالات متحده که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - مجموعه تحقیقاتی را تحت نظارت سازمان Chan Zuckerberg Initiative انجام می‌دهند، ماه گذشته با ارسال نامه‌ای سرگشاده از مدیرعامل فیسبوک خواستند تا قوانین و سیاست‌های این شبکه اجتماعی را تغییر داده و کنترل بیشتری در زمینه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - نشر محتوای نفرت پراکن داشته باشد. در حال حاضر سرانجام تغییر نام مجدد بیمارستان مورد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بحث مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازقی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** یخچال الکترو لوکس ERFG2393AS شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone