تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20589.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

iOS 14 دست اینستاگرام را در استفاده مخفیانه از دوربین رو کرد

سیستم عامل iOS 14 چندین تغییر و بهبود امنیتی را تجربه کرده و در آن می‌توان زمان استفاده از میکروفن و دوربین را توسط برنامه‌ها متوجه شد. حالا کاربرانی که نسخه بتای این سیستم عامل ...

سیستم عامل iOS 14 چندین تغییر و بهبود امنیتی را تجربه کرده و در آن می‌توان زمان استفاده از میکروفن و دوربین را توسط برنامه‌ها متوجه شد. حالا کاربرانی که نسخه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - بتای این سیستم عامل را نصب کرده‌اند، از دسترسی اینستاگرام به دوربین در زمانی که به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - آن نیاز ندارند، خبر داده‌اند.

زمانی که یک برنامه در iOS 14 در حال استفاده از دوربین باشد، کاربر متوجه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - چنین موضوعی خواهد شد که نتیجه آن، عدم امکان جاسوسی اپلیکیشن خواهد بود. اگر در زمان استفاده از یک برنامه بدون نیاز به دوربین باشید و در نوار استاتوس یک نقطه سبز رنگ قرار بگیرد، یعنی این برنامه به صورت غیرمجاز به دوربین دسترسی دارد و از آن استفاده می‌کند.

نسخه بتای این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار گرفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - و به گزارش Wccftech، اخیرا شماری از آن‌ها اعلام کرده‌اند که در زمان استفاده از فید اینستاگرام، شاهد قرارگیری نقطه سبز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - رنگ در بالای نمایشگر هستند. در حقیقت زمانی که به دوربین نیازی ندارید، این شبکه اجتماعی در حال استفاده از آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان

اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را یک باگ اعلام کرده:

«ما تنها زمانی که شما بگویید، به دوربین دسترسی پیدا می‌کنیم، برای مثال زمانی که از فید به دوربین سوایپ کنید. ما متوجه این موضوع شده‌ایم که نسخه بتای سیستم عامل iOS 14 به اشتباه نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال استفاده از دوربین است. ما در این مواقع به دوربین دسترسی نداریم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - و چیزی ضبط نمی‌کنیم.»

این اولین باری نیست که اینستاگرام بدون اجازه کاربر به دوربین دستگاه دسترسی دارد و ادعا می‌کند این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - موضوع یک باگ است. علاوه بر این شبکه اجتماعی، لینکدین نیز به اطلاعات کلیپ بورد آیفون دسترسی داشت و آن را یک باگ اعلام کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماسال استان گیلان - بود. اپل با تلاش‌های خود می‌تواند در این زمینه شفاف‌سازی کند و با ویژگی‌های امنیتی در iOS 14، مانع از دسترسی غیرمجاز اپلیکیشن‌ها به دوربین و میکروفن شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone