تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17068.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب نمایش تبلیغ بدون پرداخت هزینه به صاحبان کانال‌ها را کلید زد

یوتیوب امروز در سیاست‌های درآمدزایی خود تغییر عمده‌ای را اعمال کرده که به مذاق صاحبان کانال‌ها خوش نخواهد آمد. این پلتفرم از این پس روی ویدیوهای صفحاتی نمایش تبلیغ را آغاز می‌کند که مشمول برنامه ...

یوتیوب امروز در سیاست‌های درآمدزایی خود تغییر عمده‌ای را اعمال کرده که به مذاق صاحبان کانال‌ها خوش نخواهد آمد. این پلتفرم از این پس روی ویدیوهای صفحاتی نمایش تبلیغ را آغاز می‌کند که مشمول برنامه درآمدزایی نیستند.

نمایش تبلیغ یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی یوتیوب است اما این شرکت برای تشویق تولیدکنندگان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - محتوا به انتشار ویدیو در پلتفرم خود بخشی از این درآمد را با آنها به اشتراک می‌گذارد. این روش درآمدزایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - تنها شامل کانال‌هایی می‌شد که در برنامه «Partner Program» مشارکت داشتند، حالا اما یوتیوب با تغییر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - قوانین خود تبلیغات را روی ویدیوهایی خارج از این برنامه نیز آغاز می‌کند.

این تغییر بسیاری از صفحات نه چندان پر مخاطب را شامل می‌شود چرا که این صفحات تا زمانی که دستکم ۱۰۰۰ مشترک یا ۴ هزار ساعت تماشا در ۱۲ ماه نداشته باشند، امکان شرکت در Partner Program - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - را ندارند. تنها صفحاتی از این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - تغییر در امان مانده‌اند که محتوایشان حول موضوعات حساسی مانند سیاست و مذهب بوده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - و شامل برنامه درآمدزایی نیستند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان  استان خراسان

بر اساس گزارش مالی گوگل، یوتیوب طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ از طریق نمایش تبلیغ روی ویدیوها به درآمد خیره کننده ۵ میلیارد دلاری دست پیدا کرده و با تغییر رویکرد اخیر می‌تواند بدون پرداخت یک دلار به تولیدکنندگان و ناشران محتوا، آنرا به رقم‌های بالاتر نیز برساند. یوتیوب هنوز شمار صفحاتی که بدون دریافت هزینه مشمول برنامه نمایش تبلیغ می‌شوند را مشخص نکرده اما احتمال نمایش آن روی کانال‌های با هر تعداد مشترک را تایید می‌کند.

این خبر به مذاق یوتیوبرها خوش نیامده و به آن واکنش منفی نشان داده‌اند. آنها پیش از این هم چندان دل خوشی از قوانین این شبکه نداشتند چرا که در سال‌های اخیر به خاطر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خراسان استان خراسان - تغییر رویکردهای یوتیوب با کاهش قابل توجه درآمدهای خود روبرو شده بودند. این شرکت ۲ سال قبل حتی مشارکت در برنامه درآمدزایی را هم دشوارتر کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone