تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17066.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رصدخانه افسانه‌ای Arecibo بعد از ۵۷ سال کار علمی ارزشمند به کار خود پایان می‌دهد

امروز روزی غم‌انگیز برای جهان اخترشناسی است. رصدخانه آرسیبو (Arecibo) در پورتو ریکو که تا به امروز میزبان یک دیش تلسکوپ ۳۰۵ متری بود قرار است برای همیشه به کار خود خاتمه دهد. این رصدخانه ...

امروز روزی غم‌انگیز برای جهان اخترشناسی است. رصدخانه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آرسیبو (Arecibo) در پورتو ریکو که تا به امروز میزبان یک دیش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تلسکوپ ۳۰۵ متری بود قرار است برای همیشه به کار خود خاتمه دهد. این رصدخانه اخیرا و در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماه آپریل به خاطر پاره شدن یکی از کابل‌ها، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محتمل آسیبی شدید بود و شرایط از آن موقع، فقط بدتر شده است. به همین ترتیب، بنیاد ملی علوم (NSF) در این کشور می‌گوید که بزودی و بعد از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۵۷ سال، کار با این تلسکوپ متوقف می‌شود.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اوایل ماه نوامبر امسال بود که یکی دیگر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از کابل‌های نگهدارنده تلسکوپ پاره شد. این بار اما یکی از کابل‌های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اصلی با مشکل مواجه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده بود و ضمن برخورد با دیش بازتاب‌دهنده، هم به دیش و هم دیگر کابل‌های پیرامونش آسیب زد. این کابل‌ها به گونه‌ای طراحی شده بودند که قادر به تحمل وزن یک پلتفرم ۹۰۰ تنی در ارتفاع - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۳۷ متری بالای دیش باشند.

دانشگاه فلوریدای مرکزی که مدیریت این تاسیسات را در همکاری با NSF برعهده گرفته بود می‌گوید: «هر یک از کابل‌های باقی‌مانده در این سازه حالا در حال تحمل وزنی بیشتر از هر زمان دیگر هستند و این یعنی احتمال پارگی یک کابل دیگر بالا رفته و در نهایت شاهد ریزش تمام بنا خواهیم بود».

اگر پیشتر با رصدخانه آرسیبو آشنایی نداشتید، باید گفت که این سازه، تصویر پس‌زمینه یکی از نبردهای به‌یادمادنی جیمز باند در فیلم GoldenEye سال ۱۹۹۵ با بازی پیرس برازنان بود. این رصدخانه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال ۱۹۹۷ نیز در فیلم Contact با بازی جودی فاستر رویت شد. اما میراث واقعی آرسیبو، انبوهی از کشف‌های علمی است که بدون آن امکان‌پذیر نبودند. آرسیبو به گشت‌وگذار در میان تپ‌اخترها پرداخت، دانش ما را راجع به سیاره عطارد افزایش داد و متوجه حضور سیارات فراخورشیدی در فضا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone