تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17064.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مردم به عدم تحویل به موقع کالا توسط فروشندگان اینترنتی بیشترین اعتراض را دارند

اتحادیه کسب و کارهای مجازی گزارشی از روند شکایات ثبت شده در این سامانه توسط مردم از حد فاصل تیر تا مهر منتشر کرده که بر اساس آمار مندرج در آن، همچنان معضل‌هایی مثل «عدم ...

اتحادیه کسب و کارهای مجازی گزارشی از روند شکایات ثبت شده در این سامانه توسط مردم از حد فاصل تیر تا مهر منتشر کرده که بر اساس آمار مندرج در آن، همچنان معضل‌هایی مثل «عدم تحویل و تامین کالا» بیشترین دایره شکایات مردمی از فروشگاه‌های اینترنتی است.

در گزارش جدیدی که این اتحادیه پیرو گزارش قبلی یعنی گزارش «بررسی سه سال شکایات ثبت شده» منتشر ساخته؛ بیش از ۲۵ درصد از شکایت‌های بررسی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده در اتحادیه کسب و کارهای مجازی در ۳ ماهه تابستان مربوط به کسب و کارهایی بوده که عضو اتحادیه نیستند و ۱۷ درصد از شکایت‌ها را سازمان توسعه تجارت الکترونیکی برای بررسی به اتحادیه ارجاع - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - داده است. در این میان بیش از ۴۱ درصد از  شکایت‌های مطرح شده از کسب و کارهای مجازی مربوط به «عدم ارائه کالا یا خدمت مورد نظر» بوده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از تیر تا مهر ماه سال جاری این اتحادیه توانسته بیش از 2994 فقره از شکایات ثبت و ارجاع شده از طرف سازمان صمت، سازمان تجارت الکترونیک و اتاق - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اصناف ایران را مورد بررسی قرار دهد که از این تعداد 56/64 درصد از  اعضای اتحادیه ، 25/93 درصد از کسب - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان -  وکار های غیر عضو - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و 17/43 درصد از طرف سازمان های ذکر شده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هستند.

شکایات بررسی شده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در 4 موضوع ثبت شده که تخلفات و جرایم فصل هشتم قانون نظام صنفی با 35/87 درصد بیشترین سهم از شکایات ثبت شده را دارد. . طبق این گزارش، از بین موضوعات «تخلفات و جرایم فصل هشتم قانون نظام صنفی»، «تخلفات و جرائم ماده ۵ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۷ قانون نظام صنفی»، «تخلفات و جرائم ماده ۱۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۷ قانون - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نظام صنفی» و «سایر»، موضوع «تخلفات و جرایم فصل هشتم قانون نظام صنفی» با ۳۵/۸۷ درصد بیشترین سهم از شکایت‌های ثبت شده را دارد. فصل هشتم قانون نظام صنفی به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تخلفاتی چون گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب و غیره و جریمه‌های این تخلفات پرداخته است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

موضوع عدم ارائه کالا و یا خدمت مورد نظر نیز بیشترین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شکایت ثبت شده در اتحادیه کسب وکار های مجازی را داشته است. موضوع عدم تامین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کالا و عدم تحویل به موقع کالا همواره جزو مشکلات اصلی تمام مشتریان در طول سالهای مختلف است و که به ضعف لجستیک و دیگر موارد در کسب‌وکارها برمی‌گردد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد تمامی کسب‌وکارها باید در راستای بهبود آن تلاش مضاعفی داشته باشند. با نگاهی اجمالی به مشکلات کاربران می‌توان گفت مشکلی چون عدم پاسخگویی به اعتراض مشتریان نیز تقریبا جزو دغدغه‌های اصلی کاربران به شمار می‌رود و این مساله نشان‌دهنده اهمیت بخش CRM شرکت‌ها و پشتیبانی آنهاست که در بسیاری از کسب‌وکارها جدی تلقی نمی‌شود.

عدم انطباق کیفیت کالای تحویلی با تصویر با ۳۹/۵۲ درصد بیشترین شکایت ثبت شده در اتحادیه کسب وکارهای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجازی را به خود اختصاص دادند. نقض حفاظت از داده‌های مصرف‌کننده با ۱/۲۶ درصد و عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع با ۱/۸۹ درصد از جمله موضوعاتی هستند که کمترین شکایت‌ها را به خود اختصاص دادند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

لازم به ذکر است که اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرده در این بازه زمانی سه ماهه، واحد شکایات این اتحادیه توانسته 85 درصد از شکایات وارده را بررسی و وضعیت آنها را مختومه اعلام کرده است .  برای مطالعه متن کامل این گزارش روی این لینک کلیک نمایید. همچنین می‌توانید برای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مطالعه نحوه شکایت از کسب‌وکارهای اینترنتی به این مطلب مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone