🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17069.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال جی احتمالا در حال توسعه یک لپ تاپ با نمایشگر رول شونده است

شرکت‌ها به سمت نسل آینده نمایشگرها حرکت می‌کنند و انتظار می‌رود پنل‌های رول‌شونده در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار بگیرند. اخیرا ال جی یک پتنت برای لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی به ...

شرکت‌ها به سمت نسل آینده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگرها حرکت می‌کنند و انتظار می‌رود پنل‌های رول‌شونده در بسیاری از محصولات مورد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده قرار بگیرند. اخیرا ال جی یک پتنت برای لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی به ثبت رسانده است.

در حالی که گوشی‌های تاشو عمر کمی دارند و محصولات اندکی مانند گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگر انعطاف‌پذیر وارد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - بازار شده‌اند، باید خود را برای دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - آماده کنیم. علاوه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - بر گوشی‌ها و تلویزیون‌ها، به نظر می‌رسد لپ‌تاپ‌ها نیز به چنین فناوری مجهز می‌شوند.

ال جی تلویزیون رول‌شونده خود را با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - قیمت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - پایه ۸۷ هزار دلار به فروش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌رساند و انتظار می‌رود گوشی آن با نمایشگر رول‌شونده نیز اوایل سال ۲۰۲۱ از راه برسد. ال جی در سال‌های اخیر تمرکز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - بالایی روی نمایشگرهای رول‌شونده داشته و شمار بالایی از آن‌ها را توسعه داده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای به دنبال توسعه لپ‌تاپ با این فناوری است.

طبق پتنت اخیر این کمپانی، احتمالا شاهد عرضه لپ‌تاپ با طراحی جدید خواهیم بود. این محصول از نمایشگر رول‌شونده بهره - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌برد که در ابعاد ۱۳.۳ تا ۱۷ اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان

طبق تصویر مربوط به این پتنت، کیبورد و تاچ‌پد این لپ‌تاپ هم جمع می‌شوند تا در زمان عدم استفاده، فضای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - کمتری را اشغال کنند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - در حالت کلی با یک محصول مفهومی بسیار جذاب روبه‌رو هستیم، اما نمی‌دانیم تا اندازه چنین ایده‌ای عملی است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان

همانطور که می‌دانید، تمام پتنت‌ها وارد محصولات در دنیای واقعی نمی‌شوند و شرکت‌ها تنها ایده‌های خود را به ثبت می‌رسانند. با این وجود نمایشگرهای رول‌شونده احتمالا آینده دنیای فناوری را شکل می‌دهند و در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، ال جی روی این نمایشگرها سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

به تازگی شرکت اوپو از اولین گوشی مفهومی خود مجهز به نمایشگر رول‌شونده با نام «اوپو ایکس ۲۰۲۱» رونمایی کرده است. علاوه بر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - اوپو، شرکت TCL نیز در گذشته چنین محصولی را به نمایش گذاشته بود.

انتظار می‌رود در سال آینده شرکت‌های بیشتری از چنین محصولاتی رونمایی کنند و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - شاید شاهد ورود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگرهای رول‌شونده به دستگاه‌های مختلف مانند تبلت‌ها نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone