🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13565.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

صندوق نوآوری: ۴۵۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی یک میلیون دلار صادرات داشتند

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد تنها ده درصد از کل شرکت‌های دانش بنیان ایرانی توانسند تا امروز یک میلیون دلار صادرات داشته باشند. «سیاوش ملکی‌فر» امروز در برنامه «یکشنبه های صادراتی؛ ...

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد تنها ده درصد از کل شرکت‌های دانش بنیان ایرانی توانسند تا امروز یک میلیون دلار صادرات داشته باشند.

«سیاوش ملکی‌فر» امروز در برنامه «یکشنبه های صادراتی؛ پذیرش هیئت تجاری و فناوری در حوزه کشاورزی از کشور کنیا» که به صورت آنلاین در محل در صندوق نوآوری و شکوفایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - برگزار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - شد، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - گفت این مجموعه برنامه مفصلی برای حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه بین المللی دارد. او در اینباره بیشتر توضیح داد و گفت: «اکنون بیش از شش هزار شرکت دانش بنیان در ۴۵ پارک علم و فناوری فعالیت می‌کنند و این پتانسیل صادراتی برای آنها وجود دارد.»

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه عمده شرکت های دانش بنیان در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - لبه تکنولوژی کار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - می کنند، گفت: »در حال حاضر حدود ۲۰۰ مرکز رشد و حدود ۲۰۰ شتابدهنده و به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - عبارتی مرکز رشد خصوصی در حال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - فعالیت هستند. به گفته ملکی فر براساس آخرین آمار صادراتی، ۴۵۰ شرکت دانش بنیان (۱۰ درصد از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - کل دانش بنیان‌ها) حدود یک میلیون دلار صادرات داشته‌اند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی درباره برقراری ارتباط جهانی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - اکوسیستم استارتاپی ایران با دنیا گفت: «در این راستا، بهمن ماه سال گذشته خانه نوآوری ایران در کنیا راه اندازی شد و هیئتی از شرکت های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این کشور اعزام شده اند.»

ملکی فر با تاکید بر ضرورت ثبت لوگو، برند و اختراع در کشور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - مبدا توسط شرکت‌ها ادامه داد: «صندوق نوآوری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - و شکوفایی در زمینه ثبت اختراع ، نشان تجاری و طرح صنعتی از شرکت ها حمایت می کند.»

معاون توسعه نوآوری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: «بسیاری از شرکت ها حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را یکی می دانند اما حمایت های در نظر گرفته شده در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - هر دو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - نهاد جدا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - و متفاوت است و شرکت ها می توانند از حمایت هر دو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - نهاد بهره ببرند.»

ملکی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - فر با اشاره مجدد به راه اندازی خانه نوآوری در کنیا تاکید کرد: «این مرکز ظرفیت خوبی برای شرکت‌های ایرانی در بازار خارجی محسوب می‌شود. شرکت ها می توانند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در کنیا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریمان استان خراسان - در این خانه نوآوری صاحب دفتر شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone