تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13563.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل با بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمه به استقبال تابستان می‌رود

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور ...

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ استقبال تابستانه، شامل ۳ گیابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمۀ ایرانسلی، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

بستۀ استقبال تابستانه، از زمان فعال سازی، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - به مدت ۳ روز دارای اعتبار است و از ۲۲ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - خرداد تا ۱ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - تیر ۱۴۰۰، با قیمت تخفیفی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - ۱۰ هزار تومان، برای فعال‌سازی در اختیار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - تمام مشترکان دائمی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - و اعتباری قرار دارد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵*، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - این بسته را فعال کرده و به مدت سه روز از آن استفاده کنند. همچنین بستۀ استقبال تابستانه در این بازۀ زمانی، امکان فعال‌سازی مجدد از سوی مشترکان را دارد و هر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - مشترک می‌تواند در صورت تمایل، بیش از یک‌بار از آن بهره‌مند شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone