تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13562.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل شکایت کنیم؟

تا همین دو سه سال گذشته اکثر افراد در صورت خرابی گوشی خود، خرید موبایل جدید را به تعمیر آن ترجیح می‌دادند. اما با رشد عجیب نرخ ارز و نجومی شدن قیمت گوشی شاهد افزایش ...

تا همین دو - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - سه سال گذشته اکثر افراد در صورت خرابی گوشی خود، خرید موبایل جدید را به تعمیر آن ترجیح می‌دادند. اما با رشد عجیب نرخ ارز و نجومی شدن قیمت گوشی شاهد افزایش مراجعه به تعمیرکاران تلفن همراه هستیم که گاه به جای رفع مشکل موبایل، آسیب دیگری به تلفن همراه وارد می‌شود. اما کدام نهاد - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - وظیفه پیگیری شکایت از تعمیرکاران تلفن همراه - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - را برعهده دارد؟

شواهد گویای آن است در استان‌های کشور، اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - وظیفه رسیدگی به شکایت از تعمیرات تلفن همراه و گارانتی شرکتی را عهده‌دار هستند که خدمات اکثر آن‌ها به صورت حضوری بوده اما برخی همانند مشهد و تهران، راهکاری را برای کاهش مراجعه حضوری اندیشیدند تا در ابتدا با ثبت آنلاین شکایت، آن را بررسی کرده و نتیجه را به شاکی اعلام کنند.

با توجه به گرانی گوشی و قطعات آن، توصیه شده برای تعمیر موبایل به واحدهای صنفی دارای مجوز مراجعه شود زیرا پیگیری شکایت از تعمیرکاران غیرمجاز کاری سخت و گاهی ناشدنی است. از همین روی می‌توانید با مراجعه به وبسایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران، از بخش «جوازداران - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - اتحادیه» با انتخاب «رسته» و «منطقه»، تعمیرکاران دارای مجوز در نزدیکی خود را بیابید یا با جستجوی عنوان و آدرس واحد صنفی، از مجوزدار بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

نحوه شکایت از - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - تعمیرکاران تلفن همراه در تهران

ساکنین تهران برای شکایت تعمیرات تلفن همراه و گارانتی شرکتی که به خدمات خود پایبند نیست، می‌توانند به سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران مراجعه کنند. بهتر است یادآوری کنیم ثبت شکایت فقط برای واحدهای صنفی شهرستان تهران است که از اتحادیه جواز رسمی داشته و شامل شمیرانات و شهر ری نمی شود. همچنین در رابطه با خرید و فروش گوشی دست دوم امکان رسیدگی به شکایت وجود ندارد.

در ابتدا بایستی مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت و آدرس خود - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - را وارد کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات گوشی که نسبت به تعمیر آن شکایت - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارید، می‌رسد. برند دستگاه خود را می‌توانید از لیست انتخاب و مدل و رنگ آن را وارد - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنید. در ادامه بایستی IMEI گوشی خود را وارد کنید. برای یافتن آن می‌توانید کد #​06#* در موبایل خود شماره‌گیری کنید یا از IMEI نوشته شده روی جعبه آن استفاده کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

مرحله بعد به وارد کردن مشخصات متشاکی اختصاص دارد - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - که بایستی نام، تلفن تماس و آدرس واحد صنفی یا شرکت گارانتی که از آن شکایت دارید را وارد کنید. سپس تاریخ مراجعه به واحد صنفی را مشخص کرده و توضیحاتی درباره مشکل به وجود آمده برای گوشی و دلیل شکایت ذکر کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

در انتها نوبت به بارگذاری مدارک می‌رسد و - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - از شما خواسته شده - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - تا عکس کارت - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - ملی، عکس دستگاه تلفن همراه - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - و یا ایراد ظاهری مورد شکایت، قبض رسید یا فاکتور، عکس از جعبه دستگاه قسمت برچسب شناسه ها (IMEI) و سایر مدارک مرتبط را بارگذاری کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

در انتها با اطمینان یافتن از صحت اطلاعات وارده، گزینه ارسال را بزنید تا شکایت شما ثبت و پیام «از تماس شما متشکریم! - تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - همکاران ما در اتحادیه به زودی با شما تماس می‌گیرند» نمایش داده شود.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

مسئول مربوطه در اتحادیه با بررسی شکایت و مدارک ارسال شده، برای ادامه فرآیند با شما تماس برقرار خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone