تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35315.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد مالی LG در سه ماهه دوم ۲۰۱۸؛ سود ده اما ضعیف تر از حد انتظار

گرچه گزارش عملکرد مالی LG ضعیف تر از پیش بینی های بسیاری از کارشناسان از آب درآمد، اما این گزارش نشان می دهد که کمپانی کره ای در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ همچنان در محدوده ...

گرچه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گزارش عملکرد مالی LG ضعیف تر از پیش بینی های بسیاری از کارشناسان از آب درآمد، اما این گزارش نشان می دهد که کمپانی کره ای در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ همچنان در محدوده سود دهی قرار دارد.

بر این اساس غول آسیایی در فاصله میان ماه های آوریل تا ژوئن امسال موفق به کسب ۵۸۹ میلیون دلار سود عملیاتی از ۱۱.۴ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - میلیارد دلار درآمدهای خود شده است. این به معنی رشد ۱۶ درصدی درآمدها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسبت به مدت مشابه سال قبل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است. در حالی که درآمدهای کمپانی تنها ۳.۲ درصد افزایش یافته است.

این درست برخلاف چیزی است که کارشناسان پیش از این پیش بینی کرده بودند. آنها انتظار داشتند که هزینه های بازاریابی محصولات جدید، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به خصوص پرچمدار امسال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این شرکت یعنی G7 ThinQ سایه سنگین خود را روی درآمدهای کمپانی بیاندازد و سبب کاهش حاشیه سود آن نسبت به دوره مشابه سال قبل گردد، اما در عمل می بینیم که چنین اتفاقی روی نداده است، گرچه از آن سمت نیز عرضه موبایل هوشمند مورد بحث نتوانسته تاثیری شگرف بر درآمدهای شرکت LG داشته باشد.

تا چند هفته دیگر نسخه جامع گزارش عملکرد مالی کمپانی های مختلف در سه ماهه دوم امسال منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone