تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37194.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

همکاری اسنپ با پلیس اماکن؛ تغییر در نحوه احراز صلاحیت رانندگان

سامانه اسنپ خبر از همکاری با پلیس نظارت بر امکان عمومی ناجا می‌دهد. در نتیجه این همکاری، استعلام صلاحیت فردی رانندگان ظرف ۴۸ ساعت در سراسر ایران فراهم شده است. اسنپ عنوان می‌کند اولین سرویس آنلاین حمل‌ونقل ...

در نتیجه همکاری اسنپ با پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، شماره ملی افراد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، بلافاصله پس از ثبت نام، جهت تایید صلاحیت در اختیار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پلیس قرار میگیرد. پلیس نیز نتیجه استعلام خود را ظرف ۴۸ ساعت به اطلاع اسنپ میرساند. بنابراین، اسنپ از ثبت نام افرادی که شماره ملی آنها مورد تایید پلیس نظارت بر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اماکن عمومی ناجا قرار نگیرد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خودداری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خواهد کرد. این در حالی است که خود اسنپ هیچگونه دخالتی در فرآیند تایید یا رد صلاحیتها ندارد و در این مورد تابع نظر پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
گفتگو با نایب رییس هیات مدیره اسنپ را امشب در دیجیاتو بخوانید.

علاقبند هفته گذشته در یک مصاحبه اختصاصی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با دیجیاتو که به زودی نسخه کامل آن را خواهید خواند، از فراهم شدن همین امکان خبر داده بود. او در این رابطه به دیجیاتو گفت:

«ماهها دنبال این موضوع بودیم و بالاخره این موضوع در حال نهایی شدن است. با همکاری پلیس امنیت صلاحیت رانندهها را در ۴۸ ساعت تایید میکنیم. این صلاحیت خیلی مفصلتر از سوپیشینه است. سوپیشینه دو مشکل بزرگ دارد که اولی زمان زیاد برای دریافت پاسخ آن است و مشکل دوم مربوط به پاک شدن سوپیشینه افراد پس از یک مدت زمان مشخص است. اما پلیس امنیت دیتابیس کاملتری از سوپیشینههای معمولی در اختیار دارد و صلاحیت رانندههای ما را آنها تایید میکنند. این صلاحیت از ۱۶ جهت بررسی میشود و پس از تایید آنها، ما هم خیالمان راحت است که راننده اسنپ، از سوی پلیس تایید شده است

وی اکنون در بیانیه خبری اسنپ در این رابطه میگوید: «اسنپ امروز به وعده خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در مورد بدل شدن به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امنترین سرویس هوشمند حملونقل در ایران عمل کرده و در همکاری با پلیس اماکن استعلامی فراتر از گواهی عدم سوپیشینه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کیفری را در دستور کار قرار داده است. به این ترتیب، ضریب امنیت مسافران در سفرهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد و در عین حال فرآیند ثبت نام رانندگان نیز در تمامی شهرهای ایران به مراتب آسانتر از قبل انجام خواهد شد. به علاوه اینکه متقاضیان از صرف هزینه و زمان برای دریافت گواهی عدم سوپیشینه معاف میشوند

اسنپ همچنین خبر می‌دهد کلیه افرادی که تا امروز در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ناوگان اسنپ به عضویت درآمدهاند مورد پالایش مجدد قرار گرفتهاند و صلاحیت آنها از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بازنگری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone