تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37213.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه میانبرهای کلید هوم را در اندروید شخصی سازی کنیم؟

بهترین ویژگی اندروید، انعطاف پذیری آن است. مسلما هیچ کاربری پیدا نمی شود که از یک سری حالت پیش فرض از قبل تعریف شده خوشش بیاید. به نوعی می توان گفت، همه دوست دارند آنطور ...

بهترین ویژگی اندروید، انعطاف پذیری آن است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - مسلما هیچ کاربری پیدا نمی شود که از یک سری حالت پیش فرض از قبل تعریف شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - خوشش بیاید. به نوعی می توان گفت، همه دوست دارند آنطور که می خواهند با موبایل هایشان کار کنند. این نیاز مهمی است و اندروید انصافا در برآورده کردن آن قدم های مثبت زیادی برداشته.

یکی از این حالت های پیش فرض که شاید اغلب ما با آن مشکل داریم، میانبرهای کلید هوم است. از نام این کلید پیداست که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - چه کاری انجام می دهد و لازم نیست که در مورد آن اضافه گویی کنیم. البته باید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - به این هم اشاره کرد که کلید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - هوم فقط برای بازگشت به صفحه اصلی موبایل نیست.

بلکه برخی از شرکت های توسعه دهنده برای کلید هوم، میانبرهای متفاوتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - تعریف کرده اند که با استفاده از آن می توان به ویژگی های بیشتری دست پیدا کرد. اما جالب اینجاست که بدانید می توان پا را از این هم فراتر گذاشت و برای کلید هوم، میانبرهای جذاب و کاربردی تری تعیین کرد.

بگذارید خیال تان را هم راحت کنم. برای دسترسی به چنین امکانی اصلا قرار نیست که کار عجیب و غریبی انجام دهید. فقط کافیست اپلیکیشن Button Mapper را دانلود و نصب کنید و باقی کارها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - را به دست آن بسپارید. کار کردن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - با Button Mapper ساده است و خیلی راحت می توان با رابط کاربری آن ارتباط برقرار کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان

به محض ورود به اپ، Button Mapper از شما مجوزهای لازم را درخواست می کند. مجوزها را صادر کنید تا دسترسی Button Mapper - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - به تنظیمات تلفن هوشمندتان باز شود. البته با این کار، درهای تازه ای هم برای خودتان باز می کنید که به لطفشان امکان تعیین میانبرهای تازه برای کلید فیزیکی هوم و همچنین کلیدهای ولوم فراهم می شود.

البته پیش از آنکه جلوتر برویم باید به این موضوع هم اشاره کنیم که تمام امکانات Button Mapper رایگان نیستند و باید برای دسترسی به ویژگی های بیشتر کمی از جیب تان مایه بگذارید. بگذریم و به موضوع خود بازگردیم. در صفحه اول رابط کاربری Button Mapper، لیستی از تمام کلیدهایی که می توانید برای آن ها میانبرهای تازه در نظر بگیرید وجود دارد.

برای شروع به سراغ کلید هوم بروید و با انتخاب آن، وارد پنجره حالت های شخصی سازی شوید. در این پنجره، لیستی از حالت های مختلف در اختیارتان قرار می گیرد. حالت هایی که می توانید برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - هر کدامشان یک میانبر کاربردی در نظر بگیرید و در مواقع مناسب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - به سراغشان بروید.

به عنوان مثال در این بخش حالت Double Tap وجود دارد که با انتخاب آن می توانید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - با دوبار فشردن کلید هوم وارد یکی از اپ های پرکاربردتان شوید. حالت مورد نظرتان را که انتخاب کردید، نوبت به انتخاب میانبرتان می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - رسد. اینجاست که می توانید برای حالت خاصی که انتخاب کردید، میانبری از جنس اپ، اکشن یا شورتکاتی خاص در نظر بگیرید.

حالا اگر به فرض مثال اپلیکیشن را از میان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - میانبرهای موجود انتخاب کنید، لیستی از اپ های نصب شده برای تان به نمایش در می آید. بسته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - به نیاز خود یکی را انتخاب کنید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا از این پس با دوبار فشردن کلید هوم، دسترسی سریع تری به آن داشته باشید. در ادامه می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - توانید این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - کار را در حالت های مختلف و برای کلیدهای دیگر هم انجام دهید و میانبرهای بیشتری بسازید.

ساده بود نه؟ اما در آخر بگذارید این را هم بگوییم که فقط Button Mapper - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیست که می تواند شما را به این مقصد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان - برساند. بلکه چندین و چند اپلیکیشن کاربردی دیگر مانند HomeBot نیز در گوگل پلی وجود دارند که می توان به کمکشان علاوه بر دسترسی به میانبرهای بیشتر، به ویژگی های جالب تری هم دست پیدا کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند زنجان استان زنجان

Button Mapper

سازنده: flar2 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۱ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone