تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37189.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصویر زنده از موبایل ذن فون 5 ایسوس و بریدگی نمایشگر آن

ایسوس از همین حالا رونمایی از چندین اسمارت فون اندرویدی را در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 تایید کرده است. طی ماه جاری میلادی، این کمپانی حداقل از دو موبایل تازه رونمایی خواهد کرد که ...

ایسوس از همین حالا رونمایی از چندین اسمارت فون اندرویدی را در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 تایید کرده است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - طی ماه جاری میلادی، این کمپانی حداقل از دو موبایل تازه رونمایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - خواهد کرد که تحت عناوین ذن فون 5 و ذن فون 5 لایت معرفی می شوند.

انتظار می رود ذن فون 5 به نمایشگری لبه تا لبه به همراه بریدگی کوچکی در بالا مجهز باشد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - که قطعاً ظاهر آن را به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - آیفون X اپل شبیه می کند. این بریدگی، طی ماه های اخیر محبوبیت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - زیادی میان کمپانی های تولیدکننده موبایل یافته و حالا تقریباً تمام شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - ها، حداقل یک موبایل با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - چنین نمایشگری دارند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان

اگرچه از تعبیه این بریدگی در نمایشگر ذن فون 5 اطمینانی وجود نداشت، اخیراً تصویر زنده ای از تازه ترین اسمارت فون ایسوس منتشر شده که این سبک طراحی را تایید می کند. در این تصویر می بینیم که نمایشگر دستگاه نسبت ابعادی معادل 18:9 دارد و بریدگی بالایی نیز برای تعبیه دوربین جلو و سایر سنسورها به وجود آمده است.

تا به این لحظه می دانیم که موبایل های سری ذن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - فون 5، همراه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کرمانشاه استان کردستان - با اندروید 8.0 اوریو، پورت USB Type C و جک 3.5 میلی متری صدا عرضه می شوند؛ از طرف دیگر، احتمالاً تمام اعضای این خانواده به دوربین دوگانه هم تجهیز خواهد شد. ذن فون 5 بدنه ای از جنس آلومینیوم و شیشه خواهد داشت و در دو مدل، شامل یک مدل دو سیم کارتی روانه بازار می شود. هنوز قیمت گذاری و تاریخ عرضه این خانواده مشخص نیست اما دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل زمان زیادی باقی نمانده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone