تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37197.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی منتسب به شیائومی Mi Mix 2s با پشتیبانی از ژست های حرکتی [تماشا کنید]

بارسلونا طی هفته آینده میزبان کنگره جهانی موبایل است که علاوه بر عاشقان فوتبال، نگاه علاقمندان به فناوری را نیز به این شهر جلب خواهد کرد. در این میان یکی از هیجان انگیزترین موبایل هایی ...

بارسلونا طی هفته آینده میزبان کنگره جهانی موبایل است که علاوه بر عاشقان فوتبال، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نگاه علاقمندان به فناوری را نیز به این شهر جلب خواهد کرد. در این میان یکی از هیجان انگیزترین موبایل هایی که احتمالا شاهد رونمایی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از آن خواهیم بود Mi Mix 2s است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که جدیدترین عضو خانواده Mi Mix با نمایشگرهای بدون حاشیه محسوب می شود.

روز گذشته ویدئویی منتسب به شیائومی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Mi Mix 2s در یوتیوب منتشر شده که حاکی از پشتیبانی آن از ژست های حرکتی شبیه به آیفون X برای جابه جایی بین برنامه ها است.

در رندری رسمی که قبلا از این موبایل منتشر شده دوربین سلفی به جای تعبیه در بریدگی وسط - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر، به گوشه سمت راست منتقل شده، با این حال در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویدئوی مذکور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قسمت بالای صفحه نمایش نشان داده نمی شود و همین مساله تا حدودی از اعتبار آن می کاهد.

بر اساس اطلاعاتی که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تاکنون در شبکه های اجتماعی از قبیل ویبو از این موبایل منتشر شده Mi - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Mix 2s از بدنه یکپارچه سرامیکی بهره می برد که میزبان نمایشگری 5.99 اینچی است.

وظیفه پردازش داده بر عهده چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 845، پردازشگر گرافیکی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آدرنو 630 و رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X است که در کنار 256 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند.تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در رندر مذکور دوربینی دوگانه به چشم می خورد که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز است و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - امکان زوم اپتیکال را برای کاربر مهیا می سازد. علاوه بر این یکی از مهم ترین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابلیت های احتمالی Mi Mix 2s حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است.

اگرچه این داده ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هنوز به صورت رسمی تائید نشده اند اما - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معرفی Mi - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Mix 2 اعتبار زیادی را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای شیائومی به همراه آورد و طبیعتا این کمپانی تمام تلاش خود را برای تجهیز مدل های بعدی آن به پیشرفته ترین فناوری های روز به کار خواهد بست.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone